![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Århus? |
Besvar
|
Side 123 8> |
| Forfatter | ||
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Århus?Sendt: 19-August-2010 kl. 03:55 |
|
|
Jep, men ellers er det faktisk i kantinen så der er et lille køkken med ovn + mikro osv
Der er gratis parkering Redigeret af A.Flyndersøe - 19-August-2010 kl. 03:57 |
||
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 18:54 |
|
|
Mht. maden så er det vel ikke værre end man kan snuppe en sandwich eller noget andet med fra et af alle de steder, der faldbyder mad omkring banegården.
---
Jan
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 18:01 |
|
- Og hvilke parkeringsmuligheder er der? For os der kommer i bil langvejs fra...
|
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 17:52 |
|
Hvordan er faciliteterne på dit arbejde? Tænkte på om man kunne lave/ medbringe mad så man kan få en gang hyggelig aftensmad og så en lang byggeaften. Skal det være en hverdag kan vi jo nok ikke mødes før 18 - 19 tiden...
|
||
![]() |
||
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 10:17 |
|
|
Vi er lørdagsbookede til efter Skærbæk er jeg bange for
men som andre har foreslået kunne det være fint med en hverdagsaften - Alt efter barnepigemuligheder bliver det nok kun én af os (Jan og undertegnede) som kan slippe hjemmefra, men det er også helt okay. Varme hilsener Sus - som i disse våde dage er glad for at vores hus ligger højt så jeg ikke behøver være alt for nervøs for LEGO rummet i kælderen |
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 09:30 |
|
|
En hverdag ved Anders' arbejde er også fint med mig. I må også godt komme her...dog ikke lige den her gang, da kalenderen er lidt booket med div. ting og sager og det kommer vist til at kræve en større oprydning for at man kan være bekendt at lukke andre ind i lego-rummet
---
Jan
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 711 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2010 kl. 06:45 |
|
|
Hmm... Den er måske lidt svær... Jeg synes, det er rigtigt flinkt af Orla, at vi må komme i hans butik og holde byggemøde. Men man føler sig måske lidt forpligtet til at købe det, man vil bygge i butikken i stedet for at tage et sæt med hjemmefra.
Og misforstå mig nu ikke - jeg vil gerne støtte ham men kunne også godt tænke mig at prøve et andet sted. F.eks. det som Anders foreslår.
|
||
![]() |
||
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2010 kl. 12:19 |
|
|
Lørdage kan være svære at booke da kæreste og sociale arrangementer ligger beslag på weekender lang tid i forvejen
Hvis det skulle være en hverdagsaften kan vi sagtens låne lokaler på mit arbejde: Ny Banegårdsgade 55, Århus C, men derudover kunne det jo også være hyggeligt at se folks legohuler! |
||
|
|
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2010 kl. 07:09 |
|
|
Skal vi prøve en lørdig igen? Eventuelt den første lørdag i næste måned (som sædvanlig)...
Eller er der flertal for at prøve en hverdag? Indtil videre har vi jo holdt det i weekenden for ikke at rende ind i problemer med arbejde. Men en hverdagsaften med lidt aftensmad og LEGO hygge kan da også være sjovt. Men så ved jeg ikke, om vi kan være i butikken. Måske jeg kan overtale dem til at lade os bruge butikken hele aftenen hvis bare vi selv lukker efter os.
Hvad mener I andre...?
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-August-2010 kl. 07:58 |
|
Men ud over det, så passer dagene mandag, onsdag, fredag og lørdag mig bedst, da jeg de tre andre dage skal i dialyse. Men er der flertal for én af de tre dage, jeg ikke kan, må i jo holde møde uden mig.
(Jeg har et projekt (8043) stående til næste gang jeg skal til byggemøde - hvis jeg kan lade den stå så længe)
|
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 15:09 |
|
|
Var der ikke tale om slutningen af august? På grund af ferien?
Men jeg er da frisk på et møde hvis folk ellers er kommet hjem igen...
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2010 kl. 07:47 |
|
|
||
![]() |
||
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2010 kl. 18:41 |
|
|
STAR WARS (IV-a new hope) TRENCH RUN i LEGO: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=4542382
pokkers osse.. jeg var ellers på sporet, men godt lavet ;-)
|
||
![]() |
||
Jan.Sørensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 17:55 |
|
|
Gert vi forsøger at arrangere et igen i starten af august, så husk løbende at holde øje med tråden.
---
Jan
|
||
![]() |
||
G.Christensen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:40 |
|
|
Nå... Så missede jeg IGEN noget info...
Jeg får ikke mails om alle de fora, jeg ønsker at følge - bl.a. dette. Og det er ændret efter, at Forum er blevet 'opdateret'. OGSÅ selv om jeg har prøvet at 'slukke' og 'tænde' for at følge de forskellige fora.
Men jeg håber, at i havde et godt byggemøde. Jeg selv sad og svedte til et bryllup på Fyn, så jeg kunne under alle omstændigheder ikke have været med, men havde det nu været på en dag, som jeg kunne have været med, havde det været surt.
|
||
![]() |
||
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Juli-2010 kl. 16:23 |
|
|
Tak for et hyggeligt og varmt byggemøde, havde jeg vidst at sådanne møder fandtes havde jeg meldt mig ind for længst. :-)
![]() Il Tempo Gigante blev bygget (http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9329&PID=86586#86586) og vi snakkede om Death Star Trench Run burde kunne laves i miniscale - her er i så fald lidt inspiration: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=362803. Senere samme aften... ![]() |
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Juni-2010 kl. 04:21 |
|
|
Må vel hellere skrive mig selv på...
Jeg kommer:
Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen Anders Flyndersøe Allan Johansen
|
||
![]() |
||
A.Flyndersøe
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:54 |
|
|
Jeg kommer:
Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen Anders Flyndersøe |
||
|
|
||
![]() |
||
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:22 |
|
|
Tilmelding til Byggemøde lørdag d. 3/7 kl. 10-14
Jeg kommer: Jesper Ottosen Sus Warming Jan W. Sørensen /Sus |
||
![]() |
||
Jesper.Ottosen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Juni-2010 kl. 17:11 |
|
|
jeg kommer
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 8> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |