![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggehygge i Nordjylland / på Djursland |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2007 kl. 17:30 |
|
Jeg vil også sige tak til Henning, Steen og Erik for en hyggelig dag med LEGO og lidt mandehørm. Det var rigtig hyggeligt.
Og tak til Steen og Henning for handlerne. Jeg vil lige se efter i mine gemmere efter dele i de rigtige farver til dig, Henning (jvf. denne tråd).
Velogbekomme, Henning. Den mangler lige enkelte detaljer inden den er helt færdig - men det kunne måske blive starten på Vildbjerg Maskinstation
Det var kun et lille udvalg af mine traktor- og redskabsmodeller, jeg kunne have med i trolleykufferten, så næste gang vi ses kunne jeg måske tage nogle af mine spritnye traktorer med, bl.a. en Bukh Juno, McCormick MTX, FIAT DT og Fowler damptraktor og nogle af mine nye redskaber.
Med andre ord, så kunne vi måske byggehygge sammen en anden god gang indenfor overskuelig fremtid ? |
||
![]() |
||
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil lige sige TAK til Erik, Steen og Carsten for en hyggelig dag
En ekstra TAK til dig Carsten, fordi du fiksede min traktor |
||
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
|
Så er det imorgen formiddag, det går løs med byggehygge her i Nord/Midtjylland. Du kan stadig nå at tilmelde dig arrangementet, og Erik har efter sigende allerede fået ryddet stuen for duplo Vi starter omkring kl. 10 med rundstykkehygge.
Steen vil komponere en kage i dagens anledning:
...Henning tilbyder kørsel vestfra:
... og DSB har et fantastisk tilbud på svipture (ud og hjem samme dag) fra/til hvilken som helst station i Danmark for kun 99,- kr. (for en returbillet) - såfremt det ikke er en lokal rejse indenfor takstområdet. Og toget lægger til kaj i Randers, ikke så langt fra Rønde City. Om lørdagen gælder Svipturstilbuddet hele dagen (øvrige dage gælder det først efter kl. 16.00). Læs mere på DSB Orange hjemmesiden.
Så der er mange gode argumenter for lidt fælles byggehygge, her inden juleforbrugsfestvanviddet rammer os alle
Henning, jeg tager traktorredskaber med, som vi kan kigge lidt på - og diverse dimsedutter til at bytte med (jvf. denne tråd - som jeg har opdateret).
Steen, jeg tager nye klodser med, som vi kan bytte med (jvf. denne tråd). Og jeg har et differentiale med til dig (jvf. denne tråd).
Vel mødt til byggehyggemødehygge imorgen. |
||
![]() |
||
|
Du er uden tvivl velkommen til byggehygge hos Erik Med InterCityLyn afg. Kbh kl. 5.50, ank. Randers kl. 9.29 vil du kunne nå at få rundstykker også Jeg tager med InterCityLyn afg. Frh kl. 7.42, ank. Randers kl. 9.47. Med 3,39 hhv. 2,05 timers transporttid ligger Randers knapt midtvejs. Erik afhenter som nævnt på Randers Station. |
||
![]() |
||
|
Hej Henning
Jeg glæder mig til at møde dig - og jeg propper så mange redskaber som muligt ned i min trolleykuffert. Du kan evt. tage diverse Technic-dimsedutter med til bygge af - så kunne jeg evt. hjælpe med at bygge nogle kopier. Hvis du evt. har oplæg med til dine egne projekter, kunne jeg måske også hjælpe til dér.
Vi ses på lørdag. |
||
![]() |
||
H.Bidstrup ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1385 |
|
Hvis der er andre, på strækningen Herning - Silkeborg - Århus - Rønde, som gerne vil med, kan de
![]() ![]() |
||
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
||
![]() |
||
|
Carsten, jeg kunne godt tænke mig at se nogle af de redskaber, du har lavet til dine traktorer. Håber din trolleykuffert er stor nok. |
||
Henning Bidstrup
||
![]() |
||
|
*** Jeg kommer til Byggehygge hos Erik i Rønde lørdag den 3. november 2007 kl. ca. 10 til kl. ? ***
- Erik Vels Bentsen - Carsten B. Thomsen (tager med toget til Randers og afhentes dér af Erik Vels Bentsen) - Steen J. Villumsen - Henning Bidstrup |
||
Henning Bidstrup
||
![]() |
||
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
|
*** Jeg kommer til Byggehygge hos Erik i Rønde lørdag den 3. november 2007 kl. ca. 10 til kl. ? ***
- Erik Vels Bentsen - Carsten B. Thomsen (tager med toget til Randers og afhentes dér af Erik Vels Bentsen) - Steen J. Villumsen |
||
![]() |
||
|
Okie-dokie. Så kan vi jo passende starte listen med at skrive os selv på, for en god ordens skyld
*** Jeg kommer til Byggehygge hos Erik i Rønde lørdag den 3. november 2007 kl. ca. 10 til kl. ? *** Erik Vels Bentsen Carsten B. Thomsen (tager med toget til Randers og afhentes dér af Erik Vels Bentsen) |
||
![]() |
||
Erik.Bentsen ![]() Klods ![]() Medlem siden: 14-August-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 124 |
|
Så er det ganske vist og sikkert at lørdag den 3. november er der Byggehygge i Rønde så skriv jer lige på her så vi har lidt styr over hvor mange der kommer
|
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
|
Tja, så røg den mulighed allerede... sorry, jeg har desværre ikke mulighed for at deltage |
||
![]() |
||
Steen.Villumsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
|
Jeg er umiddelbart også frisk den 3. november!
![]() |
||
![]() |
||
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
|
Jeg tror ikke jeg kan passe det ind mellem en koncert og DM i latin - men god fornøjelse til dem som deltager.
|
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
|
Med alle tænkelige forbehold, siger jeg indtil videre meget forsigtigt ja til den 3. november
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Lørdag den 24. november er absolut sidste chance, inden julevanviddet rammer os alle og overbelaster vores Dankort ved jule-shop-amok-raids. Allerede i weekenden efter er det den 1. søndag i advent.
Så mon ikke at vi skulle lægge os fast på lørdag den 3. november ?. Vi kunne evt. mødes til en gang rundstykker om formiddagen ?. Måske ved 10-tiden ?.
Ifølge www.krak.dk ligger der et pizzaria omtrent overfor Erik's hjem (og et italiensk pizzaria længere nede ad vejen), så de kunne måske levere frokosten ?.
Det lyder rigtig godt, Steen |
||
![]() |
||
Lars.Kristensen ![]() Liftarm ![]() Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2163 |
|
Mon ikke den der stiller hus og den som kommer med modeller skal tage en rask beslutning, så må vi andre dukke op i det omfang vi kan. Ellers risikere vi der ikke sker noget på denne side af jul? |
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Peter.Aasholm ![]() Panel ![]() Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
|
Hvad med sidst i november? Kan hverken d. 3, 10 eller 17.
|
||
Peter Aasholm
|
||
![]() |
||
|
Jeg er mest til november nu, hele oktober går med familie og venne tamtam - men det skal jo ikke være en hindring for at det sker i oktober.
|
||
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Lasse.Deleuran ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3741 |
|
Jeg vil nok besøge min ven Ina deromkring, men mon ikke jeg kan lokke hende med hvis det bliver der sidst i oktober?
|
||
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |