![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
7991 Renovatios Makeover |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 7991 Renovatios MakeoverSendt: 19-August-2007 kl. 16:34 |
|
Hvis jeg var dig, ville jeg fra nu af , begynde at tjekke bremserne i din taxa, det kunne jo være at de begyndte at svigte eller at hjulboltene begyndte at falde når du mindst ventede det eller at...... nå nej, du skal ikke ha' det hele foræret |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-August-2007 kl. 00:22 |
|
Den er fed, Heine!
Den er faktisk noget federe end Henriks - hans er en tøsebil...
Henrik - skal du ikke have en kvindelig chauffør i din skraldevogn? |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2007 kl. 20:25 |
|
Den ser godt ud |
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2007 kl. 19:50 |
|
|
||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2007 kl. 19:41 |
|
|
Lyder som en god idé. Afprøvet, godkendt og noteret. Tak |
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2007 kl. 17:34 |
|
Godt gået Heine. Dimensioner og design er helt i orden - efter min smag. Dog vil jeg foreslå dig at vende forhjulene 180° - så det ser ud som om de har hjulkapsler på - og dermed ligner drejelige hjul lidt mere. |
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2007 kl. 17:10 |
|
|
Så har jeg haft fingrene i sættet, og forsøgt mig med en lidt mere omfattende makeover, for at få plads til en dobbelt bagaksel. I det hele taget er den blevet lidt mere voldsom...
|
||
![]() |
||
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-August-2007 kl. 05:55 |
|
|
Jeg har faktisk også prøvet at lave lidt om på den, men det var mere noget med et større førehus, og en uvippelig container, men tilgengæld et kæmpe motorrum.
|
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2007 kl. 12:58 |
|
Ja, det har du for såvidt ret i, jeg vil nok selv forsøge mig med en dobbelt bagaksel, når jeg engang har fået den åbnet og samlet
Det gør du ikke her hos mig, jeg er enig... den passer perfekt. Ingen klodser er ubrugelige!! |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2007 kl. 17:20 |
|
|
Sjovt, at du nævner det, Heine... For jeg har altid, siden jeg var barn, syntes at skraldebiler så ud til at være ved at vippe bagover med det store bagparti... Så det er jo realistisk nok i forhold til originalen...
Og jeg ved godt, at jeg bliver lynchet, men jeg synes faktisk, at Jack Stone-tanken er en fed klods, og den passer jo perfekt! |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 11:45 |
|
|
Et godt makeover, men bagenden er - stadig - en smule for voldsom. Måske en dobbelt bagaksel kunne afhjælpe problemet?
|
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juli-2007 kl. 09:57 |
|
|
Skraldebilen kunne heller ikke komme gennem mine hænder, uden at der blev flyttet en klods eller to |
||
|
Henrik Hansen
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |