![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LEGO Lampe |
Besvar
|
| Forfatter | |
Charlotte
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: LEGO LampeSendt: 09-Januar-2018 kl. 15:02 |
|
Tak var til Jacob for at dele mit opslag.
Ærgeligt var til Lasse. Jeg har nu ændret mit opslag på Facebok til en aktion med MP 500 kr. Der kan bydes fra nu, jeg sætter luk på når prisen er budt.
|
|
![]() |
|
Charlotte
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:56 |
|
TAK
|
|
![]() |
|
Charlotte
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:56 |
|
ærgeligt at du ikke er på facebook. Jeg overvejer lidt at lave aktion der. Har et par interesseret.
|
|
![]() |
|
Lasse.Hammerdorf
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2017 Sted: Borup Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:16 |
- jeg har ikke facebook |
|
![]() |
|
Lasse.Hammerdorf
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2017 Sted: Borup Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 631 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:14 |
|
sådan et har jeg i forvejen, men man kan vel altid bruge et til :-) hvad er prisen på grisen?
|
|
![]() |
|
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 13:34 |
|
Opslag på FB kan ses her.
|
|
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
|
![]() |
|
Charlotte
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Januar-2018 kl. 09:05 |
|
Hej med jer.
Jeg er ny her og ikke medlem. Jeg har lagt billeder ind af en LEGO lampe på jeres Facebook side. Jeg ville høre om der er interesse for køb. Den er til at hænge på væggen og til stikkontakt. Tjek mit opslag som ligger på facebook og stil evt spørgmål der, der kan jeg bedre følge med. TAK. Mvh. Charlotte
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |