![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Ropa Maus 5, Rense/læsser til sukkerroer |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Ropa Maus 5, Rense/læsser til sukkerroerSendt: 22-November-2017 kl. 08:06 |
||
Jeg sender dig en PM – processen er igang.Redigeret af Ulrik.Hansen - 22-November-2017 kl. 08:07 |
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 21:30 |
||
|
Hvor er du dygtig - det er meget inspirerende at se - og godt du sætter et billede ind af den rigtige maskine ! sjov info at den kan læsse SÅ meget SÅ hurtigt!
|
|||
![]() |
|||
Nicolai.Kej.Zinck
Panel
Medlem siden: 25-November-2013 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1863 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 16:44 |
||
Jeg kan fornemme et interessant samarbejde her og en spændende historie. Den vil jeg glæde mig til at følge. Hilsen korrekturlæser på Byggebladet og Technic kyndig (hint Ulrik
) |
|||
|
- Medhjælper på BYGGEBLADET (blad@byggepladen.dk)
|
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-November-2017 kl. 14:28 |
||
|
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2017 kl. 22:32 |
||
Du har mange gode spørgsmål Ulrik, som jeg meget gerne besvarer, spørgsmålet er jo så om det skal gøres i en artikel... men jeg skal jo nok ikke skrive den selv ;-) og nej jeg har ikke haft privilegiet endnu at være midtpunktet i sådan en artikel endnu. :-) |
|||
|
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-November-2017 kl. 10:38 |
||
|
Det er mesterligt – siger en der stort set intet fundament har for at kommentere Technic.
Det vækker dog min nysgerrighed omkring hvordan du ... har lært det. Altså, hvad startede du med. Hvad var udviklingen i din læring. Udover min nysgerrighed, kunne det f.eks. vise andre at det ikke er umuligt at bygge Technic, samt inspirere dem til at gå igang. Det kunne blive en artikel. Tilgiv mig hvis du har udlagt det i Byggebladet en eller flere gange ![]() |
|||
|
|
|||
![]() |
|||
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2017 kl. 22:58 |
||
Det er korrekt Ole. Maskinbladet kiggede forbi torsdag aften i Hannover til Agritechnica og lavede ovenstående interview. Der kommer en officiel, og mere teknisk video snarest, men først skal der lige dækkes nogle roer... 😂 |
|||
|
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Ole.Olsen
Panel
Medlem siden: 28-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1642 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-November-2017 kl. 09:00 |
||
|
Her er en artikel fra Maskinbladet, med en lille video
http://www.maskinbladet.dk/artikel/15000-lego-klodser-i-ropa-modeller |
|||
|
Ole Olsen
|
|||
![]() |
|||
Jørgen.Tietze
Tagsten
Medlem siden: 30-April-2017 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 402 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-November-2017 kl. 00:16 |
||
|
Det er så fedt! :-D
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Therkildsen
Klods
Medlem siden: 10-Februar-2013 Sted: Vejle Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 186 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-November-2017 kl. 10:31 |
||
|
kan være du kan samle ny inspiration :)
|
|||
|
Henrik "Therkel" Therkildsen
|
|||
![]() |
|||
Christian.S.Albeck
Klods
Medlem siden: 07-Juni-2017 Sted: Vejen Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 288 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-November-2017 kl. 09:36 |
||
|
God tur. ☺️
|
|||
|
Christian Albeck
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Pedersen
Klods
Medlem siden: 06-December-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-November-2017 kl. 08:40 |
||
|
Tillykke med det og rigtig god tur, det bliver spændende at høre mere til.
|
|||
![]() |
|||
Stig.Delman
Panel
Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Jordløse Region: Fyn Status: Offline Point: 1373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-November-2017 kl. 22:32 |
||
|
Det er fuldt fortjent
Så er der jo bare at ønske dig en rigtig god tur. Lad nu hellere miniature udgaven blive hjemme denne gang..... Stig |
|||
|
Stig
Tovholder på Klodsfest.dk Lageransvarlig. Merchandise Klodsfestudvalget 2019,2026 |
|||
![]() |
|||
Allan.Clausen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(5)
Citér Svar
Sendt: 12-November-2017 kl. 22:07 |
||
|
En lille nyhed: Jeg er blevet inviteret af Ropa Maschinenbau, til at deltage på deres stand i hal 25 i Hannover til Agritechnica. Så jeg er at finde der torsdag d. 16 og fredag d. 17 november i den kommende uge. Kom forbi og kig hvis du alligevel er i Hannover i denne uge.
|
|||
|
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Allan.Clausen
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 22:47 |
||
Noget mindre...
|
|||
|
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Niels.H.Petersen
Klods
Medlem siden: 21-April-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 157 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2017 kl. 11:49 |
||
|
Jeg har også lavet sådan en.Men ikke så stor og flot, godt gået
Niels H Petersen |
|||
|
Niels Henning Petersen
|
|||
![]() |
|||
Stig.Delman
Panel
Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Jordløse Region: Fyn Status: Offline Point: 1373 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2017 kl. 10:27 |
||
|
Det er verdens klasse
|
|||
|
Stig
Tovholder på Klodsfest.dk Lageransvarlig. Merchandise Klodsfestudvalget 2019,2026 |
|||
![]() |
|||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 21:30 |
||
|
F..... sejt - ville vildt gerne forstå og lære alt det der gearingshalløj - må blive en gang når jeg har brugt alle mine klodser ......
Vildt med alle de funktioner og servomotore og jeg skal komme efter dig 😳😳😳😳 |
|||
|
Lars Fink Hansen
|
|||
![]() |
|||
Lorens.Christian
Tagsten
Medlem siden: 19-Oktober-2015 Sted: Kværs Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 470 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 18:43 |
||
|
Ja havde jo den fornøjelse at se den i Skærbæk, og den er jo fantastisk
|
|||
|
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer |
|||
![]() |
|||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 18:11 |
||
|
Det ser - som sædvanligt - skide godt ud.....
Hvad bliver det næste værk ? Mvh, Henrik |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |