![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Alien Dropship |
Besvar
|
| Forfatter | |||
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Alien DropshipSendt: 24-Oktober-2017 kl. 16:39 |
||
Først tak, tror jeg nok ![]() Vedr. farvevalget, så er det omstændighederne der bestemmer, synes nu selv det er en meget fin combo! Jeg tænker tit at jeg skal tage nogle billeder af processen, men glemmer det for det meste, sorry. Jeg har en lille box med forskellige teknikker jeg bruger som jeg ofte tager med til byggemøder, så der er måske en chance for at se hvad der kan gøres for at frembringe de former, forskydninger og retninger jeg bygger i. De to sorte klodser er ikke klodser.......... Hvad er det så, spørger du? Jeg svarer, det er dæk jeg har vendt på vrangen, simpelt og effektivt. I dette tilfælde har jeg brugt to slags, inden i hinanden for at give stivhed der kan støtte de klik led jeg har inden i. Håber det kaster lidt lys over MOC'en.........
Først var der 'sort/hvid' så kom der farver....... Så godt talt Søren, he he ![]()
Det er rart at se den vinkel på kreationen. Den der grønne kan virke lidt psykisk ude ad balance i mit univers........... Tak til jer alle!! ![]() Redigeret af Anders.Sinding - 24-Oktober-2017 kl. 16:47 |
|||
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|||
![]() |
|||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 18:08 |
||
Cool. Den må være fra en glad, organisk planet. |
|||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 16:47 |
||
|
Det er meget cool. Mht farver kunne jeg godt se en begrænsning på 2-3 farver.
|
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Martin.Jespersen
Klods
Medlem siden: 02-August-2017 Sted: Herlev Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 14:22 |
||
|
Jeg elsker dine rumskibe Anders - jeg må dog erkende at jeg ikke er helt vild med farve sammensætningen i den her, men selve formen er som sædvaneligt WOW :)
Hvad er det for nogle klodser du har brugt mellem midter sektionen og de to yder sektioner (stort rundt og sort) kan ikke tyde det ud fra billederne - kan du måske tage nogle billeder af den når den er skilt lidt? jeg nyder at se hvordan du opbygger dine strukturer, og må indrømme at jeg ikke er så god til at tyde det fra en færdig form :D
Redigeret af Martin.Jespersen - 23-Oktober-2017 kl. 14:22 |
|||
|
Martin Jespersen
|
|||
![]() |
|||
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 13:11 |
||
|
Så er der endnu en 'skabning' fra min hånd.
Som mange af jer jo nok ved, er det at på en eller anden måde at gøre Lego'et biologisk/organisk er det der er med til at drive mine kreationer, så her er det seneste resultat af den ambition! Håber i kan lide den, og den kan inspirere til noget godt og 'skørt' Lego byggeri. ![]() Enjoy! ![]() PS: Kunne ikke lige finde den ene af 2 sorte 1x2 curved slope jeg mener jeg er i besidelse af. (Heller ikke den anden!) ![]() Redigeret af Anders.Sinding - 23-Oktober-2017 kl. 13:15 |
|||
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
|||
![]() |
|||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |