![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Z-fighter2 |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Joanna.Olsen
Flise
Medlem siden: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 36 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Z-fighter2Sendt: 01-September-2006 kl. 02:43 |
|
|
Hvad kan jeg sige ... strømlinet og lækker ... very nice!!!
|
||
|
·:`·..·'´°•oOo•°`'·..·´:· Joanna Olsen |
||
![]() |
||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-August-2006 kl. 00:05 |
|
![]()
?Christian |
||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||
![]() |
||
Niels.Bugge
Tagsten
Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-August-2006 kl. 17:30 |
|
|
ups, troede jeg havde svaret i sidste uge!
Tak for rosen drenge Der kommer desværre til at gå et års tid før jeg får ordentlig tid til lego igen (universitetsopgaver og fuldtidsarbejde Har allerede tre WIPs i gang som bare står og venter på mig... waaah! |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-August-2006 kl. 18:06 |
|
|
Det må vel være fart-striber... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Heine.H.Olsen
Panel
Medlem siden: 10-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2006 kl. 18:40 |
|
|
Ja, den er virkelig flot
Imponerende som du har sneget de gule "pynte-striber" ind i den...
|
||
![]() |
||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2006 kl. 17:39 |
|
|
Meget flot!
Christian |
||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||
![]() |
||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-August-2006 kl. 11:07 |
|
|
Hej Niels,
Endnu en fantastisk skabning. Jeg bliver gang-på-gang overrasket over, hvordan I hardcore-spacere kan formgive jeres rumskibe. Flot bedrift! ![]() ps. dit link på Lugnet dur ikke ![]() |
||
|
Carsten.
|
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 19:40 |
|
|
Gid jeg havde de evner til at tage så "besværlige" elementer og så skabe noget så harmonisk.
Fantastisk |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 17:19 |
|
|
Ja, det kan vist ikke siges mere præcist end Steen gør her, så dén vil jeg lade stå for sig selv... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 16:04 |
|
|
WAUW...
Den er virkelig FED!!!!!
|
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Allan.Johansen
Liftarm
Medlem siden: 14-Juli-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2344 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 15:57 |
|
|
Nice!
|
||
![]() |
||
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 15:36 |
|
|
Damn den er nice
...Du har en imponerende sans for form Niels
|
||
![]() |
||
Niels.Bugge
Tagsten
Medlem siden: 31-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 570 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-August-2006 kl. 15:31 |
|
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |