![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
By hus |
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | ||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: By husSendt: 23-Juni-2006 kl. 12:53 |
|
|
Ideen er god nok, men jeg syntes at det har været besværligt nok at bygge huset. Jige nu gider jeg ikke til at bygge det om, men det kan være at ideen bliver brugt en anden gang |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Juni-2006 kl. 05:45 |
|
|
Ja det er et meget flot stort hus,jeg har en lille ide som du evt kunne bruge.Du kunne sætte en af gavlerne på hængsler,så man kunne kigge ind i huset,her inde kunne man lave en eller flere bogliger/værelser.På lofted kunne man lave pultekammer,med lidt rotter/nisser.Hilsen Bo
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Medlem siden: 05-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 3767 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 17:04 |
|
Tak, 25-30 timer mindst! Det er lidt svært at regne ud, når man bygger lidt hist og her, på alle mulige tider af døgnet.
Kanont flot hotel. Det kunne være mit næste projekt, at bygge en "nøjagtig" model af det.
Kan det ikke lade sig gøre at få facade tegninger af sådan et hus? |
||
|
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend Core team - LEGO Festival of Play |
||
![]() |
||
Martin.Alsø
Tagsten
Medlem siden: 07-September-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 461 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 16:53 |
|
|
Casper, det er rigtigt flot !
Hvor mange timer har du brugt ?
Martin |
||
|
Martin Alsø - The Chokomann
Der er ingenting, der er så godt, at det ikke kan laves bedre. GKC |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 16:51 |
|
|
Som skrevet tidligere: Det minder utroligt meget om Admiral Hotel...
Se her: |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Morten.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 25-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 307 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 16:25 |
|
|
Wow. Det er godt nok imponerende stort.
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 14:30 |
|
|
hmmm... det var faktisk et godt spørgsmål, men jeg tror at jeg vil síge at der er toilet i lejlighederne
Så blev taget endelig færdigt:
http://www.brickshelf.com/gallery/calle1988/Hosue/dsc00057.j pg
Hele Mappen: |
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 13:15 |
|
|
Det ser rigtig flot ud Casper er der WC i alle boligerne eller er der lokum i baggården.Hilsen Bo
|
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 12:51 |
|
|
700 stk i den ene og 300 i den anden. Efter hvad jeg ved er der ingen LEGO modeller der bruger så mange 1x2 45 slopes i Dark Bluish Gray
Jeg har ikke tænkt så meget over hvordan hendes hænder vender, men nu er de vendt rigtigt |
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Joanna.Olsen
Flise
Medlem siden: 15-Juni-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 36 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Juni-2006 kl. 05:18 |
|
|
Hold da helt ferie for en bygning ... kæmpeflot ... kan rigtigt godt li'
gesimserne og det lille skilt på fortovet ... men men men ... kald mig bare et pernittengryn ... pigen på bænken ... sidder hendes hænder ikke lidt mærkeligt???
Virkeligt et fantastisk fedt projekt og tan er også min yndlingsfarve nu (hvordan kan den være andet efter dette )
|
||
|
·:`·..·'´°•oOo•°`'·..·´:· Joanna Olsen |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Juni-2006 kl. 01:57 |
|
|
Apropos Caspar's baggård. Er der nogen der har lavet eller har set en godt designet gynge?
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2006 kl. 16:33 |
|
|
Det er der ingen grund til, Henrik...
Kommer du ned og leger imorgen? |
||
|
René Hoffmann
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Juni-2006 kl. 14:58 |
|
|
Undskyld Per, jeg skal nok prøve at stoppe
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2006 kl. 18:05 |
|
|
Jeg tror du har kendt René for længe - Det har smittet. |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2006 kl. 17:52 |
|
|
- og nogle børn der leger med playmobil....
Nej det gas Casper, det er skisme blevet flot, glæder mig til at se det live.
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2006 kl. 16:18 |
|
|
Der mangler lige en tøjsnor i baggården, og måske en sandkasse...
|
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Juni-2006 kl. 16:09 |
|
|
Det bliver flottere og flottere, Caspar...
Mht. baggård, så prøv at høre Christian Lindblad, om han har nogle billeder af hans baggård fra.....hvor var det nu, det var? Skærbæk måske? Christian er den ukronede danmarksmester i baggårde... Dét kunne være god inspiration... |
||
|
René Hoffmann
||
![]() |
||
C.Bennedsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 17:34 |
|
|
|
||
|
Caspar Bennedsen
||
![]() |
||
Per.Langkilde
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 17:32 |
|
|
Det tager da form
Flot Caspar (håber jeg stavede rigtigt )
|
||
![]() |
||
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Juni-2006 kl. 13:02 |
|
|
undskyld undskyld undskyld!!
jeg husker det til næste gang
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123 4> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |