![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Toubroskolen. |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Toubroskolen.Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:34 |
|
Tror nu også jeg lige bruger det til KF. Men skolen var nu også NOGET større end jeg havde regnet med. Men har man sagt a så.... Nu må vi se om jeg når det hele for de næste dage er jo LW. Men takker for de fine ord.
![]() |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Rasmus.Ansbjerg
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2571 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:12 |
|
|
Jeg har skrevet det før i tråden her, men gør det gerne igen.
Det er høj klasse, at få stablet et så stort layout på benene udelukkende til det event her. Virkelig godt gået, og jeg glæder mig til at se det færdigt... |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2016 kl. 19:03 |
|
Der kommer nogle træer i skolegården. Der kommer også et halvtag så man kan gå tørsko fra gymnastiksalen til de øvrige lokaler. Legepladsen kommer til højre for de sidste huse som jeg har sat på. Regner også med at der skal være lidt bevægelse på legepladsen. pt. fylder det 6,5x8BP. Men der er stadig et stykke vej så....
![]() |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Ole.Olsen
Panel
Medlem siden: 28-Juni-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1642 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:59 |
|
|
Respekt!!, intet mindre. Det ser godt ud. Glæder mig til at se det færdige resultat.
|
||
|
Ole Olsen
|
||
![]() |
||
Jakob.Peterhänsel
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 02-Marts-2015 Sted: Østerbro, København Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2164 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:33 |
|
|
Noget af et projekt!
Ser godt ud.. skal der være legeplads i midten?
|
||
|
Venligst,
Jakob Peterhänsel |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Februar-2016 kl. 13:30 |
|
|
Sidste nye billeder inden LW.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 18:32 |
|
De er mørke røde ( dark red )
![]() |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Palle.Haulrich
Dæk
Medlem siden: 24-Maj-2013 Sted: Vestsjælland Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 6585 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 17:15 |
|
|
Det' dæleme iorden det der...
Skal nok vække behørig opsigt, blandt de lokale brugere Og dem kommer der nok en masse af, hvis 'fodarbejdet' er gjort tilstrækkeligt... Men mon dog ikke...
|
||
|
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22 LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24 |
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 16:19 |
|
|
Vildt flot :-)
Og vildt stort ;-) |
||
![]() |
||
Carsten.Pedersen
Klods
Medlem siden: 06-December-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 13:44 |
|
|
Hold da op, hvor det ser godt ud.
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 11:10 |
|
|
Rigtigt flot, men også helt enormt. |
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 10-Februar-2016 kl. 08:06 |
|
|
Ja så blev det store flytte dag. Modulerne fylder nu for meget til at være på byggeværelset så de er flyttet og sat sammen. Men der er så blevet plads til at bygge nye moduler....... Men nu venter en igen på klodsposten. Her er som det ser ud pt.
Ja så stadig et stykke vej. Dog ved jeg nu at layoutet bliver 6,5BP bred. Længden kendes stadig ikke. ![]() |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Februar-2016 kl. 10:33 |
|
|
Nye billeder kommer i næste uge.
Klods posten har været forbi så der bygges lidt igen.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:34 |
|
|
Jeg ved godt hvad du mener Anders. Men det er ikke noget med Helms deep. Vi taler om det til byggemødet.
Glæder mig til at se dig.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2016 kl. 12:41 |
|
jeg tænkte ikke på modellen
jeg tænkte på helms deep fra filmen, altså en moc af helms deep fra filmen . glæder mig til at se dine projekter til byggemødet ![]() |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2016 kl. 10:35 |
|
Det håber jeg da på. min plan er også at prøve med lidt bevægelse for første gang så nu må vi se hvad de siger.
![]() |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2016 kl. 18:15 |
|
|
Virkelig godt initiativ. Jeg er enig med Hanne i, at den med statsgaranti bliver et hit.
|
||
|
Klaus Algreen
|
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2016 kl. 11:34 |
|
Okay, det var nu ikke fordi jeg havde lyst til at se billederne fra skolen, men de billeder fra google er fra enten stor afstand (så man kan se hele skolen) eller billeder der kun dækker en smule af facaden, eller det man kan se på street view, altså et dårligt udgangspunkt. Jeg er glad for at du har langt bedre billeder, det var mest det jeg var bekymret for. Glæder mig til at se det færdige resultat, bliver det udstillet andre steder end skolen?
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2016 kl. 10:40 |
|
Casper jeg glemte helt at fortælle at vores gode kasser Hr Søren skjødt ) har taget en masse billeder som jeg bygger efter. Jeg har aldrig selv gået fysisk rundt om skolen og det kan jeg også mærke når jeg bygger. Men det er sjovt at prøve. Nu er jeg ikke pc guru så jeg kan ikke lave link til hans billeder men måske du kan fange ham og spørge eller han læser dette og laver et link.
![]() Redigeret af Henrik.Kunz - 02-Februar-2016 kl. 10:40 |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Februar-2016 kl. 10:09 |
|
|
Ja jeg er under halvejs. Men tror ikke jeg når hallen og SFO da der er nok i skolen. Men skal først være færdig i marts så tror jeg når det.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |