![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Stress |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Frederik.Rabøl
Panel
Medlem siden: 21-Marts-2017 Sted: Odense SØ Region: Fyn Status: Offline Point: 1064 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: StressSendt: 01-April-2017 kl. 16:20 |
|
|
Fremragende!
|
||
|
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
|
||
![]() |
||
Peder.Svend.Pedersen
Panel
Medlem siden: 09-August-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1343 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 05-August-2015 kl. 21:47 |
|
|
puha, endnu en stærk model fra Anette - hvor er den dog flot! men jeg havde noget svært ved at greje nederste lag uden at læse teksten, da øverste lag er meget skematisk subjektiv.
|
||
|
Peder Svend Pedersen
|
||
![]() |
||
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2015 kl. 22:10 |
|
|
Anne Mette, det er da en totalt fed idé. Det må da nærmest være så kreativt, at det skal klassificeres som kunst.
For mig er det i hvert fald ikke en model, men et værk. ![]() Respekt! |
||
|
Klaus Algreen
|
||
![]() |
||
Anders.Sinding
Liftarm
Medlem siden: 07-April-2015 Sted: Ishøj Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3541 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2015 kl. 16:12 |
|
|
Må bare tilslutte mig de positive takter. Den taler til mig, jeg synes rigtig godt om udtrykket. Godt gået.
|
||
|
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/ https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/ Anders Sinding |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2015 kl. 11:12 |
|
![]() |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Klaus.Thomsen
Panel
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 838 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2015 kl. 08:38 |
|
|
|
||
|
Klaus Thomsen
_____________________ Den der LEger GOdt - lever |
||
![]() |
||
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-August-2015 kl. 07:24 |
|
|
Den er da genial AnneMette.
|
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 19:11 |
|
Jeg har aldrig selv været nede med stress. Men jeg har deltaget i kurser om stress og har venner og kollegaer, der har været nede med stress. Og for mange af dem, jeg kender, er det ikke kun arbejdet, der er skyld i det, men kombinationen af mange forskellige krav, som andre eller måske en selv sætter til, hvad man skal gøre, der får bægeret til at flyde over. - Så ja det er min personlige fortolkning af stress....
|
||
![]() |
||
Thomas.Rehhoff
Klods
Medlem siden: 07-Februar-2015 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 286 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 17:40 |
|
|
Ualmindelig genial omsætning og illustration af relevant emne. Seriøst flot Anne Mette.
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 13:54 |
|
|
Interessant projekt. Ligger der en psykologisk model til grund for dit byggeri eller er det baseret på umiddelbare indfald?
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Brian.Kofod.Jensen
Plade
Medlem siden: 24-Februar-2015 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 93 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 13:26 |
|
|
Flot
|
||
|
Brian Kofod Jensen
|
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-August-2015 kl. 09:38 |
|
|
Den har også fundet vej på forsiden af Eurobricks....
Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-August-2015 kl. 22:16 |
|
|
Suverænt.. Meget kunstnerisk... ![]() Eneste lille detalje... Rubrikken med arbejde - den giver mening, fordi du skriver det... Men jeg tror, at det kan være lidt utydeligt for en, som ikke får forklaringen... Så bare et forslag - jeg ville udskifte den øverste 2x2 tile med en af de mange med print, der kunne symbolisere, at det er arbejde... En tile med grafer f.eks... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Helgi.Toftegaard
Bestyrelse
Ambassadør Medlem siden: 20-Februar-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 23:37 |
|
|
Flot og begavet byggeri!
|
||
|
Helgi
|
||
![]() |
||
Poul-Erik.Borre
Tagsten
Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 642 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 19:24 |
|
|
Meget anderledes, flot illustreret og sigende model.
|
||
|
Poul-Erik Borre
|
||
![]() |
||
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 18:55 |
|
|
Helt enig i, hvad de andre skriver. Timingen lige før sommerferien er ovre for de fleste er også lige i øjet.
|
||
|
K.Gabriel
|
||
![]() |
||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Online Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 18:42 |
|
|
Flot model, og en god visualisering af stress
![]() |
||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
||
![]() |
||
Julius.Henriksen
Klods
Medlem siden: 05-Oktober-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 206 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 16:51 |
|
|
Det er en utrolig flot model meget veldetaljeret og fed brug af de forskellige klodser :)
|
||
|
Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946 |
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 16:46 |
|
|
Super fed model! Virkelig godt tænkt
|
||
![]() |
||
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-August-2015 kl. 16:10 |
|
|
Virkelig god MOC, som giver et lille indblik i hvordan Stress kan illustreres.
En af dem der giver beskueren noget at tænke over, for stress og stressymptomer er ikke noget man skal slå hen som pjat, det er kroppen der bimler med alarmklokkerne. |
||
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |