![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Adam & Eva (opdateret) |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Adam & Eva (opdateret)Sendt: 14-November-2014 kl. 13:31 |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 22:16 |
|
Tak for jeres feedback
Jeg er helt enig i forslaget til runding af toppen og det var også min allersidste LBG Tile 1 x 4 Jeg har lige bestilt nogle forskellige ting fra BL, og når de komer, smider jeg en opdateredet ikke-LDD-version herinde.Redigeret af Ulrik.Hansen - 08-November-2014 kl. 22:17 |
|
|
|
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 20:50 |
Havde problemer med linket. Forsøger at sætte det ind:
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 20:08 |
|
Den er da ret fin Ulrik.
Adam og Eva har jeg vist ikke set før. Må jeg foreslå dem her i stedet på toppen af øloplukkere? http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=6091 Synes at den mangler lidt runding. |
|
![]() |
|
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Svar Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 17:48 |
|
Rigtig fine, men mangler der ikke noget helt essentielt på Adam?
|
|
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 16:07 |
|
Den er rigtig fin
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-November-2014 kl. 11:58 |
|
Inspireret af Lasse Vestergårds Kay Bojesen Abe, fandt jeg et gammelt projekt frem igen, som jeg længe ikke har kunne finde billeder af, fordi jeg ikke kunne huske hvad man kalder motivet. Men så skete der noget i dag
nøgenhed kan forekomme:![]() Redigeret af Ulrik.Hansen - 14-November-2014 kl. 13:33 |
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |