Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Water Castle....godt igang og nu afsluttet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Water Castle....godt igang og nu afsluttet

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Water Castle....godt igang og nu afsluttet
    Sendt: 17-Februar-2015 kl. 13:49
Så super fed og gennemført MOC Brian! Thumbs Up FEdt at nærstuderer den ved LW2015.  
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Point: 2691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Februar-2015 kl. 06:36
Wow, hvor er det bare flot lavet Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
BrianAbildgaard Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 18-December-2009
Point: 297
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 11:01
Så efter en endt udstilling er her lige nogle afsluttende billeder.

Fronten på det ene slot

og her det andet

Lidt af den indvendige borggård

og her et vigtigt billede af geder der aldrig nåede ind

og her nogle der ror rigtigt Tongue

flere billeder på:

Redigeret af BrianAbildgaard - 16-Februar-2015 kl. 11:02
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 6201
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:29
Det runde tårns facon er lavet ved hjælp af larvefødder elementer i en cirkel. For er cirkelen skal forblive rund er den sat i spænd lodret. Det er sådan jeg har luret det:-)
Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-Januar-2015 kl. 18:02
Tårnet ser godt noget avanceret ud - når man kigger ind ;-)
Lars Kristensen
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 23-Juli-2013
Point: 347
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 21:28
Citat: BrianAbildgaard BrianAbildgaard skrev:

Aladin. Jjasmin syntes er svær da jeg ikke har lidt mørkere pige hoveder i /arme og de ser lidt fesne ud i hudfarvet.

Skyggerne fik håret til at de længere ud, men jeg kan godt se, at det er samme længde, sim flere af mine riddere har i mit projekt
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:56
Citat: K.Gabriel K.Gabriel skrev:

Ja, det runde tårn. Hvordan filan er det skruet sammen. Ser så smooth ud .

Edit. Du nåede at svare, inden jeg spurgte.
K.Gabriel
Til top
K.Gabriel Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 24-Juli-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 950
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér K.Gabriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:55
Ja, det runde tårn. Hvordan filan er det skruet sammen. Ser så smooth ud .
K.Gabriel
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:54
sådan har jeg gjort

jeg har luret det af hos nogle andre. det er lidt skrøbeligt til transport, så hvis jeg skulle lave det igen var det med mange flere technic pins og lange 1x plates og tæt i alle samlinger, så bliver det nog mere stabilt. 

som moc i hjemmet er det super...men til transport hmmm.

Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:07
Flot rødt træ! og det runde tårn ser bare så fint ud - hvad er hemmeligheden bag?
Lars Kristensen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 19:37
Aladin. Jjasmin syntes er svær da jeg ikke har lidt mørkere pige hoveder i /arme og de ser lidt fesne ud i hudfarvet.

Til top
Chris.Sune.S.Jensen Se drop down
Flise
Flise

Medlem siden: 08-September-2014
Sted: Skive
Point: 57
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Sune.S.Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 19:01
Der ser for vildt ud... Super flot lavet
Chris Jensen
Instagram @lego_for_life
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2015 kl. 17:35
Flot igen igen! Jeg kan godt lide detaljen med Ginnie og Jasmin på det flyvende tæppe. Er Aladin der også, for jeg jan ikke se ham.
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2015 kl. 23:24

Hej alle. Takker for dejlige kommentarer. SmileSmileSmile

Så er en lille plads klar foran et af husene

Der er lagt op til lidt troldmandsskak Wink

og i det andet ringhjørne :

Mit runde tårn og en lille park/have foran....der har givet mig kamp til stregen.....ja det er lidt skrøbeligt og bliver nemt at transportere. LOL

Pladsen foran slottet begynder også at komme lidt fremad. Her er fiskehandlerne så langsomt ved at være på plads.

ned og bygge igen lw nærmer sig Big smile

Redigeret af BrianAbildgaard - 04-Januar-2015 kl. 19:38
Til top
Torben.Rønnebæk Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2013
Region: Sydsjælland
Point: 1691
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben.Rønnebæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2014 kl. 10:04
Man kunne jo som normalt, ro med ryggen til sejlretningen og så have en "kaptajn" i båden der vender med ansigtet i sejlretningen. Han/hun kunne så dirigere roerne i retteretning såfremt det sskulle gå helt galt.
Torben Rønnebæk
Team KF16
Til top
Lauge.L.C Se drop down
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lauge.L.C Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 21:04
Nåår. Sønnen har da også ret i, at det er ret upraktisk ikke at vide hvor man ror
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5537
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 20:11
Herligt med sådan en søn. Super bygget. Ja det bliver bare bedre og bedre. må indrømme jeg godt kunne bruge en del af dine klodser. Forstår da godt jeg ikke har set dig til byggemøde. Ja for du har jo ikke tid, for du bygger Wink
Henrik Kunz
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér BrianAbildgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 19:09
Hej alle

Tak for gode kommentarer

De ror nu den "rigtige" vej. WinkWink Alt andet går jo ikke i en vandby.
Min søn syntes dog det ser fjollet ud når de ikke kan se om der er isbjerge forude. Det er dog meget fjollet har jeg sagt det er jo unaturligt med isbjerge i denne elver og menneske fantasy by.

Redigeret af BrianAbildgaard - 01-December-2014 kl. 19:13
Til top
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 18:47
Jeg vil gerne erklære mig enig med Lauge. Det er en temmelig besynderlig retning at ro i. Ellers ser det jo bare brandgodt ud!
Jeppe Schmidt
Til top
Anders.Dimitri Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 26-Marts-2013
Region: Trekantsområdet
Point: 1121
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Dimitri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-December-2014 kl. 00:34
det ser virkeligt wow ud Smile
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.180 sekunder.