![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Water Castle....godt igang og nu afsluttet |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Anders.Reinhard
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1283 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Water Castle....godt igang og nu afsluttetSendt: 17-Februar-2015 kl. 13:49 |
|
Så super fed og gennemført MOC Brian!
FEdt at nærstuderer den ved LW2015.
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Februar-2015 kl. 06:36 |
|
Wow, hvor er det bare flot lavet
![]() |
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Februar-2015 kl. 11:01 |
|
Så efter en endt udstilling er her lige nogle afsluttende billeder.
![]() Fronten på det ene slot ![]() og her det andet ![]() Lidt af den indvendige borggård ![]() og her et vigtigt billede af geder der aldrig nåede ind ![]() og her nogle der ror rigtigt ![]() ![]() flere billeder på: Redigeret af BrianAbildgaard - 16-Februar-2015 kl. 11:02 |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2015 kl. 19:29 |
|
Det runde tårns facon er lavet ved hjælp af larvefødder elementer i en cirkel. For er cirkelen skal forblive rund er den sat i spænd lodret. Det er sådan jeg har luret det:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Januar-2015 kl. 18:02 |
|
Tårnet ser godt noget avanceret ud - når man kigger ind ;-)
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 21:28 |
Skyggerne fik håret til at de længere ud, men jeg kan godt se, at det er samme længde, sim flere af mine riddere har i mit projekt
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:56 |
Edit. Du nåede at svare, inden jeg spurgte. |
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:55 |
|
Ja, det runde tårn. Hvordan filan er det skruet sammen. Ser så smooth ud
.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:54 |
|
sådan har jeg gjort
jeg har luret det af hos nogle andre. det er lidt skrøbeligt til transport, så hvis jeg skulle lave det igen var det med mange flere technic pins og lange 1x plates og tæt i alle samlinger, så bliver det nog mere stabilt. som moc i hjemmet er det super...men til transport hmmm. |
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 20:07 |
|
Flot rødt træ! og det runde tårn ser bare så fint ud - hvad er hemmeligheden bag?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 19:37 |
|
Aladin. Jjasmin syntes er svær da jeg ikke har lidt mørkere pige hoveder i /arme og de ser lidt fesne ud i hudfarvet. |
|
![]() |
|
Chris.Sune.S.Jensen
Flise
Medlem siden: 08-September-2014 Sted: Skive Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 57 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 19:01 |
|
Der ser for vildt ud... Super flot lavet
|
|
|
Chris Jensen
Instagram @lego_for_life |
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Januar-2015 kl. 17:35 |
|
Flot igen igen! Jeg kan godt lide detaljen med Ginnie og Jasmin på det flyvende tæppe. Er Aladin der også, for jeg jan ikke se ham.
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Januar-2015 kl. 23:24 |
|
Hej alle. Takker for dejlige kommentarer. ![]() ![]() ![]() Så er en lille plads klar foran et af husene Der er lagt op til lidt troldmandsskak ![]() og i det andet ringhjørne : Mit runde tårn og en lille park/have foran....der har givet mig kamp til stregen.....ja det er lidt skrøbeligt og bliver nemt at transportere. ![]() Pladsen foran slottet begynder også at komme lidt fremad. Her er fiskehandlerne så langsomt ved at være på plads. ned og bygge igen lw nærmer sig ![]() Redigeret af BrianAbildgaard - 04-Januar-2015 kl. 19:38 |
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-December-2014 kl. 10:04 |
|
Man kunne jo som normalt, ro med ryggen til sejlretningen og så have en "kaptajn" i båden der vender med ansigtet i sejlretningen. Han/hun kunne så dirigere roerne i retteretning såfremt det sskulle gå helt galt.
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 21:04 |
|
Nåår. Sønnen har da også ret i, at det er ret upraktisk ikke at vide hvor man ror
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 20:11 |
|
Herligt med sådan en søn. Super bygget. Ja det bliver bare bedre og bedre. må indrømme jeg godt kunne bruge en del af dine klodser. Forstår da godt jeg ikke har set dig til byggemøde. Ja for du har jo ikke tid, for du bygger
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 19:09 |
|
Hej alle
Tak for gode kommentarer De ror nu den "rigtige" vej. ![]() Alt andet går jo ikke i en vandby. Min søn syntes dog det ser fjollet ud når de ikke kan se om der er isbjerge forude. Det er dog meget fjollet har jeg sagt det er jo unaturligt med isbjerge i denne elver og menneske fantasy by. Redigeret af BrianAbildgaard - 01-December-2014 kl. 19:13 |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 18:47 |
|
Jeg vil gerne erklære mig enig med Lauge. Det er en temmelig besynderlig retning at ro i. Ellers ser det jo bare brandgodt ud!
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 00:34 |
|
det ser virkeligt wow ud
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |