![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Air Tractor |
Besvar
|
| Forfatter | |
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Air TractorSendt: 27-April-2006 kl. 14:44 |
|
Det er spændende at se når andre bruger ens MOC til inspiration!
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Februar-2006 kl. 03:06 |
|
Ja, det har jeg set og det bliver ikke lang inden jeg ombygge den del. Tak. |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2006 kl. 19:32 |
|
Super nice.
Den er en lille smule "klodset" lige foran cockpittet. Måske kunne nogle af de nye 2/3 slope hjælpe? |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2006 kl. 18:23 |
|
Tak Lars.
|
|
![]() |
|
Lars.Jørgensen
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1242 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2006 kl. 04:10 |
|
niiiice :) godt bygget Chris! Jeg kan godt lide snot-vingerne!
|
|
|
Lars Gjerløw Jørgensen
| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@protonmail.com| oz2lgj | |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2006 kl. 12:42 |
|
Phew.. it's finished. But it wasn't what I meant to build this weekend.
Ja, det her har jeg haft lidt arbejde med, men jeg er rimelig tilfreds med den her "monster". Den vil nok kræve lidt plads ved havn til Klodsfest. Jeg har en ide om at bygge et eller andet form for ramp langs en af havnens sider - men, lidt hjælp og nogle samarbejde fra andre klodshavnerne vil jeg være glæde for!
Deep links 1024x768 her: http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/AirTractor/airtract or_1024x768.jpg
Mappen |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |