![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Adieu |
Besvar
|
| Forfatter | |
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: AdieuSendt: 20-Maj-2014 kl. 16:23 |
|
Hvis du kan lide denne model skal du gå ind på linket og stemme på nr. 13 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.762963093735630.1073741838.219019398130005&type=1 |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2014 kl. 01:44 |
|
Du kunne bare bruge nogle gamle klodser, de er lidt mere matte i det.
Du er bare sindsyg god til at bygge "gammelt". Redigeret af Henrik.Christensen - 30-April-2014 kl. 01:46 |
|
|
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 19:50 |
|
Tak René, det er bare genskin - og jeg er heller ikke tømrer |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2014 kl. 18:06 |
|
Er det genskin, der er i tagspærrene (eller hvad sådan nogen nu hedder - jeg er ikke tømrer ).....eller er det nogle klodser med brune nuancer? Kan ikke helt se, hvad det er? ![]() Men ellers er det fedt.... Som andre skriver - så er det en fed idé med lommetørklædet - hvor ideen så end kommer fra... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 13:18 |
|
Som de andre 3 bidrag har du jo endnu gang ramt spot on, som du selv skriver kan det være en kunst i sig selv at begrænse sig...... Men super fedt med mange lækre detalje, må den bedste M/K vinde den lækre middag
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 11:27 |
|
Det er vist ikke mit eget påfund, men som kunstner låner man ofte gode idéer fra andre... |
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 11:20 |
|
Som sædvanligt fantastisk. Lommetørklæde-idéen har jeg ikke set før.
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 11:00 |
Det er også fedt - jeg synes at dine tableauer er rigtig fine, og de både illustrerer/underbygger og fortæller en historie! Jeg lavede selv i sin tid min julekalender med scener fra eventyr-bøger, og det var virkelig sjovt (selv om jeg fokuserede mere på fotograferingen end det byggemæssige). Det ville være en god ide til næste klodsfest måske at planlægge et større layout hvor man skulle bygge scener fra en udvalgt historie - og hver person kunne så komme med sit eget lille "modul". Det ville kræve en intens indsats fra en koordinator, men hvor kunne det være sejt hvis vi i fællesskab kunne bygge vores eget lille LEGO-Bayeux-agtige historiefortælling!
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 08:07 |
|
Tak for "roserne" - det var faktisk ikke så nemt at begrænse sig til 16x16 knopper, når der også skulle være plads til et hus. Derfor er det også kun fronten og lidt af siderne der blev plads til. Bagsiden er "død". Men en disciplin jeg nok vil vende tilbage til: Scener fra xxx. Der er muligheder nok i LEGO universet. |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-April-2014 kl. 05:58 |
|
Det er en super fint serie du har lavet. Flot hus, og du slipper godt afsted med tagkonstruktionen, hvilket jeg altid syntes er svært.
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-April-2014 kl. 18:58 |
|
jeg kan godt lide at du bliver i musketer temaet =)
Det ser godt ud, Jeg kan især godt lide taget, og hende "tørklæde" |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-April-2014 kl. 18:47 |
|
sejt
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-April-2014 kl. 18:36 |
|
D'Artagnan forlader sit barndomshjem i Gascogne. Næste stop er Paris, hvor han vil søge optagelse i Musketer Korpset... |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |