![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vandski |
Besvar
|
| Forfatter | |
Simon.Priisholm
Panel
Medlem siden: 25-Februar-2014 Sted: Vedbæk Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1745 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: VandskiSendt: 27-Februar-2014 kl. 05:39 |
|
Fedt moc om jeg må sige det. meget action og der sker meget, mens det er enkelt noget jeg personligt lig. Virkeligt flot lavt og noget der nemt kunne bruges i støre moc eller udstilling.
4 ud af 5 smiler fra mig
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2014 kl. 02:19 |
|
Sådan Morten
Jeg kan bedst lide hajen |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2014 kl. 17:28 |
(Psssst, tak for redningen) |
|
|
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2014 kl. 17:07 |
|
Det er fordi øen er en af de oppustelige til poolen.
![]() |
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Medlem siden: 26-November-2011 Sted: Legoland Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3101 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2014 kl. 16:35 |
det prøvede jeg at gøre, men det så underligt ud, og krævede for meget plads. så jeg fik ikke engang taget et billede af det, og jeg har lige skilt den ad for 1 minut siden, så jeg kan ikke engang vise dig det. men mange tak for rosen Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 26-Februar-2014 kl. 16:36 |
|
|
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2014 kl. 16:24 |
|
Det ser rigtig godt ud Morthen.
Jeg ville måske have lavet øen, så det så ud som om den gik op af vandet - og ikke står ovenpå...
|
|
![]() |
|
Morthen.Falk.Poulsen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 26-Februar-2014 kl. 16:05 |
|
Det her er mit konkurrence bidrag til vinterkonkurrencen, det eneste man skal er at have nogle ski med, Fordi jeg er af den type, hvis alle de andre går til højre, drejer jeg til venstre, så har jeg valgt det stik modsatte af alle de andre konkurrence bidrag indtil videre, og taget til troperne på vandski, hvilket går fint.......... Jeg tog omkring 89 billeder, og de her er de bedste.
det her er dem med hajen, hvor det nederste billede er det jeg tilmeldte konkurrencen. og dem nedenunder er med min Søslange. jeg syntes det så lidt bedre ud med hajen, den var nemmere at få ind i billedet sammen med alt det andet, end Søslangen var. Jeg vil rigtigt gerne høre hvilken du bedst kan lide.
Det er verdens hurtigste roer, og verdens mest uheldige vandskier
Redigeret af Morthen.Falk.Poulsen - 26-Februar-2014 kl. 16:42 |
|
|
Pirat Kongen |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |