![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Volbeat/Grumpynators koncert |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | ||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Emne: Volbeat/Grumpynators koncertSendt: 06-Marts-2014 kl. 15:40 |
|
|
Lad os nu bare droppe alt det LW og rette tråden mod det det hele handler om - Mortens super fede koncert! Jeg glæder mig til at se det hele! Hvis ikke KF så til LFW!
![]() Keep up the spirit guys - vi er her for LEGO og det gode humørs skyld!
![]() |
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2014 kl. 14:31 |
|
|
Flot flot scene og en herlig masse lys. Godt gået. Synes især om ilden der kommer op fra scenen og når sangeren køre ud blandt publikum.
Redigeret af Henrik.Kunz - 10-Marts-2014 kl. 06:40 |
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(2)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2014 kl. 13:28 |
|
|
Du har helt ret, Rune, men hold da kæft hvor er jeg træt af at læse hentydninger og sidebemærkninger fra medlemmer, der ikke har været udstillere på LEGO World 2014!
|
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2014 kl. 13:20 |
|
Alternativt at den ene part tager initiativ til at ringe til den anden og får renset luften? Der er sgu snart mere ligegyldig diskussion end der er LEGO i denne forening (i hvert fald på forum). |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2014 kl. 12:36 |
|
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2014 kl. 11:59 |
|
|
Ulrik, det var et super fedt sted at udstille Der var også mange der undrede sig over, at de ikke havde set modellen i Bella Centeret. Som mange af dem sagde, "det er jo det samme der er derude hvert år" Det var også fedt at lige "få testet modellen af" Hvis noget skal finpudses før Klodsfest/Skærbæk. Og så var det kun i 2 dage, rigeligt til at blive "mættet" Så kan kun anbefale det på det varmeste til alle dem der drømmer om udstilling, men enten ikke kom gennem nåleøjet, eller har haft mod endnu. Bare kom glad Til sidst, lidt flere billeder: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=540691 Hilsen Morten |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2014 kl. 17:50 |
|
|
Godt at det hele virkede som det skulle
Jeg var med som udstiller en enkelt gang for nogle år siden og fandt også oplevelsen meget positiv — havde desværre ikke rigtig tid i denne weekend. |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2014 kl. 14:56 |
|
|
En lang men god dag er overstået Ulrik, det var min første hobbymesse, så jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle forvente. Men det var faktisk super hyggeligt Så jeg glæder mig til i morgen. |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Marts-2014 kl. 04:56 |
|
|
Fedt at se den udstillet — jeg håber du får en masse god respons
er det din første gang på hobbymessen?Redigeret af Ulrik.Hansen - 01-Marts-2014 kl. 04:56 |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 16:08 |
|
|
Det ser super godt ud. Jeg glæder mig til at se den til Klodsfest.
|
||
![]() |
||
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:51 |
|
|
Det ser virkelig godt ud
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5538 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:46 |
|
|
ser sku godt ud Morten.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:31 |
|
|
Devilshorn at the ready:-)
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2014 kl. 15:16 |
|
|
Så blev det stillet op i Valbyhallen, og lyset virker fint. Bedøm selv....
Glæder mig til i morgen, så går det rigtigt løs |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:29 |
|
|
Jeg ved ikke lige hvad reglerne er, men synes bare at det er federe kun at bruge LEGO. Alt lys på scenen er technic dioder. Det eneste ikke Lego, er højtalerne. Synes bare det mere udfordrende på den måde :-)
|
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:13 |
|
|
På Klodsfest gælder Byggepladen regler.
I Skærbæk gælder ingen regler.
På LEGO World kan man bruge non LEGO lys og motorer til indbygning i modellerne (hvis blot det ikke fremgår at det er non LEGO - dvs. det skal være skjult i modellerne).
|
||
![]() |
||
Henrik.Cwarzko
Tagsten
Medlem siden: 10-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 339 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Februar-2014 kl. 04:05 |
|
Jeg mener at vide at der ligeledes var ikke-LEGO lys i Tivoli layoutet. Ikke at jeg personligt har et problem med det - er blot nysgerrig på hvor grænsen går...
|
||
|
Henrik Cwarzko
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 22:15 |
|
|
Mht til lys kan jeg på det varmeste anbefale lifelites. Det er custom made til LEGO projekter dog ikke lavet af LEGO selv.
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 18:13 |
|
|
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Februar-2014 kl. 18:04 |
|
|
Lasse, ja orange er umulig at toppe på design, så måtte toppe på detalgerne, effekterne.
![]() Peter, jeg havde faktisk tænkt tanken, og flammener sidder i en 1x2 tecknic klods, så det er ikke umuligt. Men jeg havde lys under mine flammer til Metallica i 2011, og det kan næsten ikke ses. Men leger stadig med tanken om dioder på scenekanten der lyser op på dem.
|
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |