![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Visitkortholder |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: VisitkortholderSendt: 18-December-2013 kl. 12:23 |
|
|
Jeg kan lige vise den holder jeg bruger, når jeg deltager på kunstudstillinger:
![]() ![]() Og så sælger jeg faktisk en del "on request". Efter at Collectable Minifig Series er kommet frem, er der næsten ikke den profession man ikke kan lave...
Her er en til en af mine venner med møderet for Højesteret:
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 10:53 |
|
|
Genialt
|
||
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
||
![]() |
||
Steen.H.Mikkelsen
Tagsten
Medlem siden: 24-Maj-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 320 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 08:37 |
|
|
Jeg er vild med de dansende skeletter på billedet - man kan næsten fornemme "Danse Macabre" spillet i baggrunden
|
||
|
Steen Holm Mikkelsen
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 06:08 |
|
Jeg har selv nogle forskellige udgaver, som jeg bruger hhv. til LEGO udstillinger og når jeg udstiller malerier på gallerier m.m. Bl.a. denne
![]()
Jeg har brugt Medium Blue, som jeg synes ville være OK til en FLV udgave. Jeg skal nok komme med er bud på en FLV version ved lejlighed - men du skal jo have en tandlæge stående...
|
||
![]() |
||
Steen.H.Mikkelsen
Tagsten
Medlem siden: 24-Maj-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 320 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 04:24 |
|
|
Som reserveofficer kan jeg kun bifalde ideen
|
||
|
Steen Holm Mikkelsen
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 03:08 |
|
Bliver det ikke et stort arbejd eaf lave kortene i LEGO med SNOT opbygning
|
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 02:32 |
|
|
Jeg er enig med Søren, men pas på at der ikke er nogen som snupper visitkortholderen.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-December-2013 kl. 00:28 |
|
|
Faktisk en rigtig god ide. Måske man skulle få lavet en stak kort til at have stående ved diverse udstillinger som folk kunne tage af.
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-December-2013 kl. 19:25 |
|
|
Bestilt af en tidligere Garder og viser regimentsfarverne og en officers minifig.
![]() Redigeret af Svend.Erik.Saksun - 17-December-2013 kl. 19:26 |
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |