![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tranekær slot |
Besvar
|
| Forfatter | |
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tranekær slotSendt: 13-Oktober-2013 kl. 10:21 |
|
Kan kun bakke op om de øvrige rosende kommentarer. Godt gået
. Til LFW tog jeg lidt billeder af slottet for at huske nogle af de lækre detaljer til mine egne byggerier - tak for inspirationen. ![]() |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 06:15 |
|
En rigtig flot model af slottet.
![]() Jeg har kikket på nogle billeder af slottet og billederne i denne tråd og jeg må sige af du rammer plet, jeg tror at det vil blive svært at lave "find 5 fejl" Tak for nogle gode billeder.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 06:00 |
|
Din lille allé, som går op langs bygningen, er rigtig godt lavet.
Med hensyn til dit byggeri af slottet, så er jeg enig med de andre.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Rune.Kokholm
Tagsten
Medlem siden: 21-August-2013 Sted: DK Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 522 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 16:08 |
|
Super! Jeg kan godt lide spiret + tagets design + vinklen af slottet paa billede 2.
|
|
|
Rune Kokholm |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 12:53 |
|
Super flot MOC.
![]() Jeg beundrede den til Skærbæk. Især taget er rigtig flot. Men ligesom Peter savner jeg nogle minifigurer.
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 10:35 |
|
Godt at se flere røde slotte!
![]() Det er fedt med det ujævne terræn. Først syntes jeg at det var for "pænt" og glat, men efter at have set på nogle billeder af det rigtige slot, må jeg sige at det rammer virkeligheden virkelig godt! Jeg kan også godt lide kampestens-fundamentet - er det muligt at få et par nærbilleder af det? Samtidig kunne jeg også godt tænke mig nogle nærbilleder af taget, især det spidse tag på tårnet. Det ser ret godt ud, og jeg er nysgerrig for hvordan det er lavet. I det hele taget er det en flot model, nærmest i LEGOLAND-kvalitet. Der kunne måske godt være lidt mere liv, nogle besøgende til slottet og den slags - bare for at have flere ting til at fange øjet og se alle de fine detaljer!
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Morten.Gravgård
Klods
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 236 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2013 kl. 09:41 |
![]() ![]() ![]()
|
|
|
Morten Gravgård
Modelshop ass. i Legoland Layout Coordinator i Skærbæk fan Weekend |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |