![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Stor LEGO udstilling i Kundby |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Stor LEGO udstilling i KundbySendt: 22-Oktober-2013 kl. 18:40 |
|
|
Mens mor arbejder. Sidder sønnike på gulvet og bygger, som sædvanligt. Der var nogle som stod og hyggesludrede. Mens en anden var blevet træt i sine gamle ben. Mens andre gjorde gode fund.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 15:43 |
|
|
Jeg vil lige sige tak til TC8 for at en måtte komme med og udstille jeg har nydt hvert et minut i denne week-end. et stort tak til alle jer fra pladen som kom og støttede os.
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 20-Oktober-2013 kl. 03:19 |
|
I er nu begge to SÅ søde
|
||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
||
![]() |
||
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 18:40 |
|
|
Svend Erik og undertegnede vil nok bare sige missundelse er en grim ting .......
|
||
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 18:13 |
|
|
Min søn Tobias og Jeg vil også sige tak for et par gode timer, i godt selskab.
Jeg fik taget en del billeder, som nok skal blive vist. Og så har jeg fået vasket de 2 poser klodser som jeg købte af Anne Mette og Lasse. Til sidst vil jeg ønske jer alle en rigtig god søndag i klodsernes tegn, mens jeg tager på Øresund efter torsk og nogle sild, i regnvejr. |
||
|
|
||
![]() |
||
Brian.Jacobsen
Panel
Medlem siden: 02-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 15:48 |
|
|
Hej Alle i Kundby
Tak for supper fed oplevelse det var flot at se de manneg fine Lego ting brian
|
||
|
Brian Jacobsen
|
||
![]() |
||
Lene.Bøgh.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 07-December-2012 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4554 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 15:26 |
|
|
Lars og jeg vil også sige tak for en super hyggelig dag. Hvad der skulle have været et par timer blev til 6 timer i dejligt selskab - og det er altså super nemt at komme dertil med offentlig transport
Vi hyggede os gevaldigt, og vi glæder os til at se flere af jer igen på torsdag til byggemøde i Taastrup. Tak til Henrik for liftet tilbage til Taastrup
|
||
![]() |
||
Louise.Ibsgaard
Panel
Medlem siden: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 753 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 14:34 |
|
|
Netop baggrunden på sidste billede er jo et himmelråbende bevis for børnearbejde!! Det er sørme godt, at jeg ikke kan komme og støtte den slags!! (Skinner sarkasmen tydeligt nok igennem..??)< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
||
|
Louise Ibsgaard
|
||
![]() |
||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 14:18 |
|
|
Og prøv så at se det sidste billede Lasse har lagt ind, alt er som det plejer at være, Stefan S og Svend Erik laver ikke en pind, men står og snakker.......
Tak for en pisse fed dag drenge
Vi ses imorgen !!!!!!!!!!!!!!!!! |
||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 13:47 |
|
|
Det var super skønt, at se så mange medlemmer af Byggepladen, der kom i dag
![]() - også nogle, der havde fundet vej med offentlig transport!
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 13:39 |
|
|
Selvom jeg er part i sagen, vil jeg tillade mig at rose "drengene M/K" for at have sat en flot udstilling sammen - også gæsteudstiller Henrik Kunz (som på rekordtid har løftet sine mocs fra barnekammer niveau til et niveau et pænt stykke over gennemsnittet)
|
||
![]() |
||
Jane.Kvint
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 248 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 13:26 |
|
|
Jeg skulle nok ikke have set disse billeder, nu får jeg ikke lukket et øje i nat af bar spænding. Vi ses i morgen formiddag ;-)
|
||
![]() |
||
Morten.Carlsen
Klods
Medlem siden: 30-August-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 220 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 13:25 |
|
|
ser rigtig godt ud
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 12:53 |
|
|
Her er nogle billeder fra dagen:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vi ses igen i morgen ![]() |
||
![]() |
||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 09:40 |
|
|
Tak for kigget - det så flot ud - godt gået alle sammen.
Mvh, Henrik |
||
![]() |
||
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 05:37 |
|
|
Jeg kommer senere, skal lige handle.
Jeg tager kamera med.
|
||
|
|
||
![]() |
||
Tina.Haulrich
Bestyrelse
Formand Medlem siden: 19-Marts-2013 Sted: Danmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 4807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 02:06 |
|
|
Ser spændende ud:-)) Glæder os til at kigge forbi i morgen, jeg skal desværre på job lørdag, så må nøjes med søndagen!!
|
||
|
Tina Haulrich
Husk - vi skal hygge os! |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 17:54 |
|
|
I dag har vi været igang med at stille modellerne op. Her er lidt billeder:
![]() ![]() ![]() ![]() Her er et billede af et af mange gode tilbud: ![]() |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 02:32 |
|
Måske. Men så ligger den ikke på det åbne del af forum. Og vi vil jo gerne fortælle det til alle ![]()
Jeg håber, at det er lykkes, at få dem til at skrive noget i år.
![]() |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 18:19 |
|
|
Hører denne tråd ikke til inde under Events...?
Never mind Redigeret af Svend.Erik.Saksun - 16-Oktober-2013 kl. 18:19 |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |