![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lyspunkt i en trist og grå hverdag |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Frederik.Rabøl
Panel
Medlem siden: 21-Marts-2017 Sted: Odense SØ Region: Fyn Status: Offline Point: 1064 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lyspunkt i en trist og grå hverdagSendt: 01-April-2017 kl. 16:19 |
|
|
Fantastisk moc og god dybere mening, har aldrig tænkt over at lave mocs på den måde.
|
||
|
Instagram, Facebook, YouTube — @BrickyPlace
|
||
![]() |
||
Kim.Thomsen
Panel
Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 954 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-August-2013 kl. 15:08 |
|
|
Superflot Anne Mette.
Den "rejser" hele verden rundt lige nu. Godt gået
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2013 kl. 10:42 |
|
|
Flot
tydeligvis en kontorbygning med de der grills imellem vinduerne. Jeg troede også først, at alt det grå var Photoshop'et på
Redigeret af Ulrik.Hansen - 17-August-2013 kl. 10:45 |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2013 kl. 10:20 |
|
|
Den er også kommet på forsiden af Eurobricks.com |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 17-August-2013 kl. 02:47 |
|
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Lars.H.Sørensen
Panel
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1091 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2013 kl. 12:56 |
|
|
Genial ide!!!
|
||
|
Leg godt :)
|
||
![]() |
||
Søren.Aaen.Madsen
Knop
Medlem siden: 22-Januar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 8 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2013 kl. 08:32 |
|
|
Jeg er imponeret - meget gennemført, og inspirerende!
|
||
![]() |
||
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2013 kl. 07:35 |
|
|
Hvad skal man sige? Det er sgu overvældende
|
||
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-August-2013 kl. 05:03 |
|
Oprindeligt var det tanken også at bruge de gamle grå nuancer, men det kom ikke til at se godt ud. De kom til at virke for brunlige sammen med de andre. Det virker meget tydeligere, når der kun er så få farver med. Der er dog enkelte "gamle" med i fx bogreolen.
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 19:30 |
|
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 18:08 |
|
|
Jeg vil godt starte med at brokke mig!! Nu er jeg nød til at tage på skadestuen fordi jeg har tabt kæben:-)..
Hold nu op det er en fed ide og den flotte video er toppen af kransekagen. Samtidig så mange fede hverdagsting skabt i Lego. Specielt lagde jeg mærke til badeforhænget på den buede stang. Stående ovation ved nærmeste lejlighed skal I have:-) |
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 17:39 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 11-August-2025 kl. 10:30 |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 17:27 |
|
Ja bortset fra LEGO rummet, så er svaret ja. Faktisk er der ikke så meget hvidt på den, da det kom til at virke for kraftigt. Så det meste er bygget i kun 3 farver: light bluish gray, dark bluish gray og sort. |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 17:00 |
|
|
Ge.....ni.....alt....!!
![]() Selvom svaret næsten giver sig selv - så er jeg nødt til lige at spørge... ER det virkelig kun bygget i sorte, grå og hvide nuancer? Det ser helt uvirkeligt og surrealistisk ud... ![]() Man har meget svært ved at forestille sig den i virkeligheden, selvom man ser videoen... ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 08:48 |
|
|
Fantastisk MOC
. Blomsterne i bedet er geniale![]() ![]() ![]() Redigeret af Lauge.L.C - 12-August-2013 kl. 08:50 |
||
![]() |
||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 08:14 |
|
|
Dybt grinern og super tragisk.
De stakkels enlige drenge på fodboldbanen og vippen og alle de triste voksne der tyer til flasken. Så sørgeligt og misserabelt at man kunne tude. Og så den glade AFOL der kommer hjem fra arbejde med et gigant smil på læben. Rigtig god ide, super udførsel og fantastisk film. (Jeg håber ikke at jeres verden ser sådan ud.)
|
||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 07:47 |
|
|
Super god ide! Og en super god udførelse.
|
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 07:30 |
|
|
Jeg betegner mig normalt ikke som fan af nogen eller noget (idoldyrkelse er ikke lige mig), men jeg må konstatere, at jeg endnu engang taber kæben på grund af et Vestergård-kunststykke.
Både når Lasse og Anne Mette arbejder alene, men også sammen bliver jeg imponeret over hvor gennemført projekterne er. Og dette er ingen undtagelse - du har virkelig skabt noget unikt her, Anne Mette! ![]() |
||
![]() |
||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 04:52 |
|
|
Det er fandme "pardon my french" godt lavet og nu ved jeg også hvor alle de "grå" klodser er
|
||
![]() |
||
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-August-2013 kl. 03:44 |
|
|
Jeg synes det er en flot moc..... Men må indrømme jeg ikke forbinder lego med en sort og grå hverdag. Ved godt du mener det modsatte, men jeg har nu svært ved det. Nok bare mig der skal tykke lidt på den. Må dog glæde mig over de mange skønne detaljer
|
||
|
Henrik Kunz
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |