![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i St.Fuglede .vestsjælland |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |||
H.J.Assertoft
Klods
Medlem siden: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 145 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i St.Fuglede .vestsjællandSendt: 11-April-2013 kl. 13:05 |
||
|
Jeg vil også sige tak for den hyggelige aften - det var nok godt jeg havde glemt tegnebogen derhjemme; ellers havde jeg nok været noget fattigere idag.
![]()
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-April-2013 kl. 13:02 |
||
|
Jeg vil også gerne sige tak for hyggeligt selskab - jeg blev næsten helt forpustet af de alle de premiereting, som var tilstede.....
Mvh, henrik
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-April-2013 kl. 08:58 |
||
|
Jeg vil ogs¨godt sige tak for en hyggelig aften i godt selskab og med vores fælles hobby Lego. Fine konkurrencer og fandt da en del Lego at købe:-) Tak til Stefan og Mia for at gøre det muligit.
|
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-April-2013 kl. 06:27 |
||
|
JA. Tak til alle og specielt Stefan for at lægge hus til, for en fantastisk aften, med LEGO hygge, LEGO konkurrencer, LEGO snak, LEGO køb, LEGO salg og LEGO auktion.
|
|||
![]() |
|||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-April-2013 kl. 04:43 |
||
|
Jeg ville også gerne sige mange tak :-) for en rigtig god og hyggelig aften med rigeligt med mad og drikke, samt en masse LEGO snak
|
|||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|||
![]() |
|||
Jan.Skovgaard
Klods
Medlem siden: 26-September-2005 Sted: Holbæk Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 152 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-April-2013 kl. 02:03 |
||
|
Takker for en hyggelig aften i godt selvskab.
|
|||
|
JS
|
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2013 kl. 02:58 |
||
|
|||
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|||
![]() |
|||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 7917 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2013 kl. 02:45 |
||
Hej Anne Mette I kan få lov til at kigge på det først. Mvh, Henrik
|
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4244 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2013 kl. 02:39 |
||
De nye ejere kunne være Lasse og mig. Vi skal bruge dem til LEGO World 2014!
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-April-2013 kl. 01:39 |
||
|
Jeg bliver måske lige 15 minutter senere på den. Jeg har en pose med noget Monorail (skinner, motor, batterikasse og meget andet) som jeg slæber med. Det søger nye ejere..... (Der er ingen lige skinner).
Mvh, Henrik
|
|||
![]() |
|||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 17:03 |
||
|
Classic Space/Futuron minifigs, Classic Space moon slopes/bricks. Technic klodser/liftarms..
|
|||
|
Søren Johansen
|
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 15:03 |
||
|
Jeg køber 5 familie pizzaer den ene bliver vegetar jeg håber det er ok ?
så der bliver en lille egenbetaling pr snude ...........men det er der vel ikke nogen der har noget imod ?? Jeg ser frem til at se jer alle med humøret i top ![]() Jeg har forberedt lidt underholdning undervejs ![]() så vel mødt til jer alle er der nogen der er på udkig efter spec klodser så skriv det her eller rod mine kasser igennem der er mange kasser med nyere klodser imellem |
|||
|
Stefan Sandbeck
|||
![]() |
|||
Anne.Mette.V
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 15:02 |
||
Så er de pakket til dig!
|
|||
![]() |
|||
Jan.Skovgaard
Klods
Medlem siden: 26-September-2005 Sted: Holbæk Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 152 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 14:52 |
||
|
Stefan Sandbeck. Pizza
Mia Sandbeck. Pizza
Morten Anker. Pizza
Søren Johansen. Pizza
Jan Skovgaard. pizza
Hans Jørgen Assertoft. Pizza
Henrik Ludvigsen. Pizza
Svend Erik Saksun. Pizza
Lasse Vestergård. Pizza vegetar
Anne Mette Vestergård. Pizza vegetar
Brian. Pizza
Martin.Anker.Hansen
|
|||
|
JS
|
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 13:44 |
||
|
Stefan Sandbeck. Pizza Mia Sandbeck. Pizza Morten Anker. Pizza Søren Johansen. Pizza Jan Skovgaard Hans Jørgen Assertoft. Pizza Henrik Ludvigsen. Pizza Svend Erik Saksun. Pizza Lasse Vestergård. Pizza vegetar Anne Mette Vestergård. Pizza vegetar Brian. Pizza Martin.Anker.Hansen Så lukker vi listen vi bliver 12 |
|||
|
Stefan Sandbeck
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 11:58 |
||
En lille smule
![]() |
|||
|
Stefan Sandbeck
|||
![]() |
|||
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-April-2013 kl. 11:28 |
||
|
|||
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|||
![]() |
|||
Henrik.Ludvigsen
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-April-2013 kl. 15:58 |
||
|
Er der nogle blå skinner
![]() Jeg medbringer det nye tog 79111 Lone Ranger - så kan I få en lille forpremiere.......... Mvh, Henrik
Redigeret af Henrik.Ludvigsen - 07-April-2013 kl. 16:01 |
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-April-2013 kl. 15:49 |
||
|
Det finder vi nok noget af Søren
|
|||
|
Stefan Sandbeck
|||
![]() |
|||
Stefan.Sandbeck
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-April-2013 kl. 15:48 |
||
Jeg har fundet 3 stk til dig Anne Mette
|
|||
|
Stefan Sandbeck
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |