![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vejle - 7 marts 2013 |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Vejle - 7 marts 2013Sendt: 08-Marts-2013 kl. 09:20 |
|
|
Også en stor tak til Johanne herfra. Super kage. Må lige finde en god "betaling"
Og som I ser, slog fruen mig ikke helt ihjel for at tage til byggemøde :-) Mange hilsner Henning M. |
||
![]() |
||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2013 kl. 07:46 |
|
Nu får jeg dårlig samvittighed :-) |
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2013 kl. 05:57 |
|
|
Tak for en hyggelig aften og dejlig kage og boller, det sætter jo en hvis standart
|
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Leif.B.Damsgaard
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 211 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Marts-2013 kl. 05:20 |
|
|
Og her, endnu et tak, det var et super-hyggeligt byggemøde (mit første). "Påhæng" (Kristine) havde også en rigtig god aften. Og sikke nogle gode boller vi fik :-)
|
||
|
Leif Kelvin Berg Damsgaard
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 21:04 |
|
|
Tak for en rigtig hyggelig aften.
Med Mel var vi 18 personer til mødet. Gert kom desværre ikke, ellers havde vi sat ny rekord. Tak til Johanne for god kage og kaffe.
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:56 |
|
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 19:48 |
|
|
Så nåede jeg også hjem... Dejlig aften med masser af snak, hygge og byggeri... Tak til alle
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Vibeke.Brogaard
Panel
Medlem siden: 06-August-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 839 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 17:46 |
|
|
Det var en rigtig god aften. Jeg tror ikke, vi har været så mange før. Tak for hygge, kaffe og kage.
|
||
|
Vibeke Brogaard
|
||
![]() |
||
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 17:16 |
|
|
Tak for en hyggelig aften
|
||
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
||
![]() |
||
B.Albrechtsen
Klods
Medlem siden: 16-Maj-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 238 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Marts-2013 kl. 06:59 |
|
|
Christoffer Behrens
Jesper Burgdorff Vibeke Brogaard Johanne Andresen jeg bager en kage Gert Hansen - først fra ca. kl. 20. Rasmus Ansbjerg - Når Johanne bager kager, er jeg nødt til at komme... :-) Anders Flyndersøe Morten Hjortshøj Rasmussen - Kørelejlighed til 3 personer i min bil.
Glenn Knøsgaard - Vil gerne køre med Morten
Henning M. - har byttekassen med - søger sandgrønne plates 6x2 og 2x2 knopper - til Herning kirke Klaus Hansen - Har et par huse fra LW med.
Leif.K.B.Damsgaard + påhæng.
Ina Hjorth Niilsso Henrik Therkildsen Brian Albrechtsen |
||
|
Brian Albrechtsen
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5825 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 19:11 |
|
|
Mel Caddick kommer måske også til mødet. Hun tager lidt forskellige lego kataloger mm med fra udlandet som hun gerne vil forærer til evt. interesserede. Det lød som om der var en del hun gerne ville af med. Måske noget for samlere?
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:53 |
|
vær opmærksom på at det er stærkt vanedannende.
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Leif.B.Damsgaard
Klods
Medlem siden: 15-Januar-2013 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 211 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:20 |
|
|
Mit første bygge møde. :-) . Glæder mig
|
||
|
|
||
![]() |
||
Henrik.Therkildsen
Klods
Medlem siden: 10-Februar-2013 Sted: Vejle Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 186 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:00 |
|
|
||
|
Henrik "Therkel" Therkildsen
|
||
![]() |
||
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:48 |
|
|
Christoffer Behrens
Jesper Burgdorff Vibeke Brogaard Johanne Andresen jeg bager en kage Gert Hansen - først fra ca. kl. 20. Rasmus Ansbjerg - Når Johanne bager kager, er jeg nødt til at komme... :-) Anders Flyndersøe Morten Hjortshøj Rasmussen - Kørelejlighed til 3 personer i min bil.
Henning M. - har byttekassen med - søger sandgrønne plates 6x2 og 2x2 knopper - til Herning kirke Klaus Hansen - Har et par huse fra LW med.
Leif.K.B.Damsgaard + påhæng.
Ina Hjorth Niilsson
|
||
|
Ina Hjorth Nilsson
|
||
![]() |
||
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:06 |
|
|
Det utrolig hvad kaffe og kage kan gøre
|
||
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 11:05 |
|
|
Kommer til næste møde torsdag d. 7 marts Kl 18.00 (Kopier listen og skriv dig på):
Christoffer Behrens Jesper Burgdorff Vibeke Brogaard Johanne Andresen jeg bager en kage Gert Hansen - først fra ca. kl. 20. Rasmus Ansbjerg - Når Johanne bager kager, er jeg nødt til at komme... :-) Anders Flyndersøe Morten Hjortshøj Rasmussen - Kørelejlighed til 3 personer i min bil.
Leif.K.B.Damsgaard + påhæng. |
||
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
||
![]() |
||
Leif.B.Damsgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 09:00 |
|
|
Ved ikke lige hvordan jeg kopier listen på min tlf,en kæresten og jeg vil meget gerne komme :-)
|
||
|
|
||
![]() |
||
Klaus.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2069 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Marts-2013 kl. 16:11 |
|
|
Kommer til næste møde torsdag d. 7 marts Kl 18.00 (Kopier listen og skriv dig på):
Christoffer Behrens Jesper Burgdorff Vibeke Brogaard Johanne Andresen jeg bager en kage Gert Hansen - først fra ca. kl. 20. Rasmus Ansbjerg - Når Johanne bager kager, er jeg nødt til at komme... :-) Anders Flyndersøe Morten Hjortshøj Rasmussen - Kørelejlighed til 3 personer i min bil. Glenn Knøsgaard - Vil gerne køre med Morten Henning M. - har byttekassen med - søger sandgrønne plates 6x2 og 2x2 knopper - til Herning kirke Klaus Hansen - Har et par huse fra LW med.
|
||
|
Klaus Hansen
Klodsfestudvalget 2026 - 2027 |
||
![]() |
||
H.Mikkelsen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2373 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Marts-2013 kl. 15:58 |
|
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |