![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Dragen fra Shrek |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Dragen fra ShrekSendt: 02-Maj-2013 kl. 07:46 |
|
Til jer der gerne vil have denne fine drage derhjemme — som Lasse selv nævner, er modellen til at genskabe udfra billederne. Det er en god anledning til at blive bedre til at forstå/mestre LEGO systemet
Der findes masser af andet plastiklegetøj og en hel industri af merchandise, hvis man bare vil have noget færdigt.
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Torben.Rønnebæk
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2013 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 1691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 14:11 |
|
Det er da utroligt at noget så unikt kan lide så grum en skæbne.
Hvem er mon den 'morder' der har dræbt dragen???
Måske burde Chase Mc Cain på arbejde :-).
|
|
|
Torben Rønnebæk
Team KF16 |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 09:39 |
|
Tak for tilbuddet, men at lave en byggevejledning er et stort arbejde for sådan en stor figur. Jeg har slet ikke klodserne til at kunne bygge en ny, ikke engang i andre farver, og min begrænsede tid med hobbyen har jeg tænkt mig at bruge på nye byggerier i stedet.
Billederne fra Brickshelf-galleriet burde kunne give inspiration nok til at man selv kan komme igang med at bygge modellen. Jeg vil mene at det kun burde være hovedet som man har brug for en step-by-step vejledning til. Hvis nogen skulle komme så langt at have bygget selve kroppen, så hjælper jeg gerne til med hovedet. |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-April-2013 kl. 04:56 |
|
Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave vejledningen, hvis du er interesseret ?
|
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 14:18 |
|
ØV
Hvor er det ærgeligt.Har du ikke lavet en byggevejledning til den?Der er mange som vil savne den, så PLEASE prøv at bygge den igen.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Online Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 14:08 |
|
Ej hvor er det altså ærgeligt at det blev dens skæbne... Mit byggeri til Hotel LEGOland led samme skæbne efter det havde været udstillet... Man spørger efter status på ens byggeri, og så er det splittet ad og kylet i en rodekasse |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 12:53 |
|
R.I.P
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 12:45 |
|
Jeg har lige talt med Bo om hvor dragen er henne.
Det viser sig at i stedet for at sætte den pænt ned i sin flyttekasse er den blevet smadret i så mange stykker at selv nogle af klodserne var revnet! Jer der så den til Legoworld blev derfor også de sidste til at se den i live. Øv. |
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 12:25 |
|
Jamen dog. Jeg skal lige love for at Byggepladen bliver eksponeret meget for tiden - det er da lige før vi bør aftale at lave et logo til vores billeder i stil med dem man ser fra LugPOL.
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 06:24 |
|
Nu har du jo gjort det igen Lasse.
At du så er kommet på BB er jo bare en selvfølge. De små søde drager, er sindsygt godt lavet. Jeeeeg vil se meeeer.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Marts-2013 kl. 04:39 |
|
Det virker efterhånden som om det er mere reglen end undtagelsen, at Byggepladens medlemmer havner på Brothers Brick, men det er lige sket igen! Godt gået
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2013 kl. 13:42 |
|
Mange tak allesammen.
Nu har jeg ikke lige tiden til at lave en byggevejledning, men jeg har en masse små drager som blev bygget for at få styr på poseringen, samt som inspiration til event-standen.
Der er en masse billeder i Brickshelf galleriet. Redigeret af Lasse.Deleuran - 04-Marts-2013 kl. 13:42 |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 17:28 |
|
Dragen er helt genial - men hvis jeg lige skal pinpointe et enkelt sted, som er rigtig godt - så er det øjnene og øjenbrynene.... Det kan ikke være nemt at ramme - men det har du klaret til UG... Som altid - så er det spitzen, når det kommer fra dig!
![]() Jeg tror, at min næste søn skal hedde Lasse... Alle jeg kender, der hedder Lasse laver verdensklasse MOC's... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:56 |
|
Min datter er også helt vild med den.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 04:50 |
|
Sådan Lasse, superflot
Ærgeligt der er ikke er en byggevejledning, for så tror jeg den ville stå på mange børneværelser
|
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 03:07 |
|
Superflot og sød. God SNOTning omkring hovedet (knopper gør sig godt som drageskæl), og stablings-skråninger kan du vel efterhånden i søvne
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Februar-2013 kl. 01:55 |
|
"Den er pæn, den er faktisk rigtig pæn" siger min datter og tilføjer, "sådan en vil jeg også have"
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Online Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 19:15 |
|
Gennemført fantastisk, den burde være et officielt købesæt
Redigeret af Dennis.Tomsen - 22-Februar-2013 kl. 03:10 |
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 16:23 |
|
Jeg synes forum mangler kanppen "synes godt om"....super bygget.
--- Jan |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2013 kl. 15:40 |
|
Årh hvor er den skøn Lasse... Den kunne snilt være i familie med den lille fyr, som du har bygget her hos mig...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |