![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Valhalla og Bifrost |
Besvar
|
| Forfatter | |
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Valhalla og BifrostSendt: 29-Oktober-2005 kl. 13:01 |
|
|
|
![]() |
|
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 15:52 |
|
Ang. d. 12/11 læs i tråden "legolands tur" i løst og fast gruppen
|
|
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 14:18 |
|
lyder spændene ank den 12/11 kan jeg evt få lidt mere info drt hele er stadivæk helt nyt så undskyld de mange spørgsmål nå må heller smutte skal ud og sutere 15kilo klodser op i farver og størelser hilsen bo
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 13:41 |
|
Hej Bo...
Den slags behøver du slet ikke spørge om... Her i foreningen vil vi ALTID gerne se, hvad folk har lavet... Det er ikke som de flestes koner/kærester, der bare siger "ja-ja, jeg HAR set det..." Vi er allesammen vildt nysgerrige efter at se medlemmernes MOC's... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lars.Lange
Panel
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1127 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 12:14 |
|
Hej Bo,
|
|
|
/Lars Lange
"Growing old is mandatory; growing up is optional!" Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 12:05 |
|
tak for de pæne ord jeg skal nok tage nogle billeder tæt på der kommer en på søndag og hjælper mig? har prøvet at lave bifrost mere samlet det er meget svært da nogle af farverne kun kommer i store klodser. det er jo en trist dag på søndag?????? legoland lukker men var der nede i går de haved fjernet det store kar så der var ikke så meget at komme efter. også stor tak til martin for hjælp med billederne,men hvis nogen skulle komme forbi silkeborg så gik ind har nok nogvet koldt eller varmt at drikke.hvad med nogle billeder af noget star wars? har bygget en lille smule bla Yavin Base som er på den 4 måne Yavin fra filmen Star Wars A New Hope.
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 01:07 |
Nejnej. Efter den nye skala bliver det "mG", som er topkarakteren, og hvor bundkarakteren er "slet slet ikke". Men om ikke andet så ser det ud til at blive et alle-points-muligt byggeri. Rart at se nogen nordisk inspireret. |
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:35 |
|
Skide flot ! ... måske burde man også bygge et vist træ
|
|
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:28 |
|
Hej Bo
Flot lavede! |
|
![]() |
|
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8669 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:15 |
|
Tømt for ord -
men så lidt bogstaver: UG
|
|
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
|
![]() |
|
A.Gaasedal
Tagsten
Medlem siden: 20-April-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Oktober-2005 kl. 00:07 |
|
Ikke et øje tørt må man sige, det er bar' iorden.
Jeg glæder mig til lidt nærbilleder eller lidt kiggen med fingrene til KF2006. |
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 23:53 |
|
(Findes de også i nærbilleder
En smule malurt må jeg dog dryppe
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 23:04 |
|
Holy Moses (eller skulle man sige Holy Thor??)
Dét ser bare helt kanon ud, Bo!! Dem glæder jeg mig til at se bedre close-ups af... Vi har fået mange nye medlemmer på det seneste, som bare er braget igennem med fede tilbud og flotte MOC's... Man bliver jo helt svedt...
Det tegner til en rigtig god Klodsfest allerede...
Ses vi, Bo? Det tror jeg vist nok, vi gør... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 22:49 |
|
Flot udført, og et stort plus for at vælge noget der på en måde er
særegent dansk (eller i hvert fald nordisk). Eiffeltrårnet er da
imponerende, men dette her er meget specielt, og rigtigt fedt. Godt
gået, Bo!
|
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Jan.Rosgaard
Tagsten
Medlem siden: 21-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 365 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 21:55 |
|
Vild flotte MOC´s. Meget imponeret. Ender jo med at man ikke tør vise sine egne Må siges at være en yderst respektabe entre Men Bo, hvorfor er du ikke blevet medlem noget før? |
|
|
Jan Rosgaard
|
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Oktober-2005 kl. 21:48 |
|
Nu vil jeg skynde mig at sige, at jeg ikke kan tage æren for MOC'sne nedenunder, jeg er kun budbringer
Men modellerne af Valhalla og regnbuebroen Bifrost er såmænd kreeret af et vore nye medlemmer Bo Jensen, som bare har lidt tekniske vanskeligheder og derfor har mailet billederne til mig til offentliggørelse.
Men nok snak... nyd de flotte MOC's
|
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |