![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde 2/2012 i Kundby |
Besvar
|
Side 123> |
| Forfatter | ||
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3386 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde 2/2012 i KundbySendt: 10-Maj-2012 kl. 17:44 |
|
|
Herfra skal der også lyde en stor tak til alle der var til stede i ambassaden i går aftes, det var rigtig hyggeligt med rigtig god mad.
.Henrik |
||
![]() |
||
H.J.Assertoft
Klods
Medlem siden: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 145 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2012 kl. 12:31 |
|
|
At jeg tog en hurtig beslutning om takke ja til afbudspladsen, har jeg ikke et øjeblik fortrudt. En rigtig hyggelig aften med lækker mad og god snak - lynhurtigt blev klokken 23 og det var på høje tid at komme hjem.
|
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5295 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2012 kl. 08:36 |
|
|
Ja samme budskab fra mig. Tak for en hyggelig aften til alle. |
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Maj-2012 kl. 04:29 |
|
|
Jeg melder mig i koret. Dejlig mad, god stemning og både værten og værtinden signalerer, at man er velkommen i deres hjem. Helt klart en gentagelse værd.
|
||
![]() |
||
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 19:55 |
|
|
Ja, tak for en hyggelig aften. Det var alletiders og jeg vil også prøve at få plads næste gang.
|
||
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 19:20 |
|
|
Tak for en super god aften. Både til værten, værtinden og medgæsterne. Jeg vil med glæde komme til næste byggemøde, hvis jeg kan nå at få en plads.
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 18:41 |
|
|
Super god aften med behagelige gæster og en god stemning!
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 12:06 |
|
|
Pladsen er din, Hans Jørgen
|
||
![]() |
||
H.J.Assertoft
Klods
Medlem siden: 17-Januar-2009 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 145 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 11:41 |
|
|
Hej Svend Erik!
Jeg kunne godt tænke mig at se ambasaden i aften. |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Maj-2012 kl. 05:44 |
|
|
Vi har fået et "last minute" afbud fra Morten Ø.
Måske han har fået "kolde fødder" efter turen til Norge forgangne weekend...
Den gode nyhed er, at der er en plads ledig! Men det er i aften kl. 18:00.
Skriv dig på i en fart, hvis du vil opleve den kosmopolitiske atmosfære i ambassaden i Kundby.
Første mand (m/k) får pladsen
|
||
![]() |
||
René.Larsen
Plade
Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 69 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 17:13 |
|
|
Tak få det svend vi ses
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 16:59 |
|
|
Du må gerne tage noget med du kan bygge (og 25 kr. til køkkenchefen for maden). Ambassadens adresse finder du i min Byggeplade profil
|
||
![]() |
||
René.Larsen
Plade
Medlem siden: 17-Marts-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 69 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Maj-2012 kl. 15:12 |
|
|
Hej det er mit først byggemøde så vil lige høre om man skal have noget med?kan man få en adressemvh René larsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Maj-2012 kl. 18:43 |
|
|
Jeg har fået lov at låne en bil
så hvis der er nogle der vil med fra Herlev og evt tilbage dertil så bare sig til.
|
||
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
||
![]() |
||
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Maj-2012 kl. 18:39 |
|
Jeg forventer at være ved stationen i Roskilde ca. 17:30 |
||
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
||
![]() |
||
R.Christiansen
Tagsten
Medlem siden: 01-September-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 579 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 11:43 |
|
|
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 28-November-2010 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2845 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 04:48 |
|
|
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5295 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 03:29 |
|
|
Jeg kører direkte fra mit arbejde i Allerød nedover Roskilde og så derudaf, så hvis nogen vil stige på undervejs er de velkomne. Tilbage til Valby om aftenen kan jeg også have nogen med.
|
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Maj-2012 kl. 02:34 |
|
|
Jeg kører fra Roskilde til Kundby og fra Kundby til Vanløse.
Jeg har allerede Henrik med i bilen. Hvis nogen er interesseret i de to resterende pladser, må de sige til. |
||
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
||
![]() |
||
Jakob.Hestbæk
Bestyrelse
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Maj-2012 kl. 16:29 |
|
Jeg vil også gerne efterlyse en plads i en bil. Men eftersom der kun er tavshed fra de 6 øvrige deltagere, ender det jo nok med, at jeg må finde på noget andet. Men jeg skal nok komme frem. |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 123> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |