![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
World Map (2) mosaik |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7450 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: World Map (2) mosaikSendt: 15-Marts-2012 kl. 16:10 |
|
Det ser godt ud, Steen!
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Marts-2012 kl. 11:43 |
Hej Svend-Erik, tak for de venlige ord .Jeg kan sagtens følge dig i problematikken, og det har også være overvejet at de små pingo'er skulle stå på en erling eller lign. I sidste ende håber jeg at 'noget der stritter ud' af mosaikken vil få beskuer til at tage et skridt hen og kigge nærmere på den, istedet for den bare bliver et billede på væggen.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 15-Marts-2012 kl. 06:31 |
|
Det er du sluppet godt fra, Steen.
Det er en vanskelig disciplin.
Et problem - som jeg ser det - er, at når man bygger på den måde og så hænger det op på en væg bagefter, så kommer bygninger (og pingviner) til at ligge ned og stritte ud mod beskueren...
|
|
![]() |
|
Bo.Jensen
Panel
Medlem siden: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1261 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 14-Marts-2012 kl. 04:01 |
|
Hej. Jeg har nu limet mosaiken op på en plade og den er klar til brug. Den skal hænge nede i Ide Huset i Billund.Hilsen Bo
|
|
![]() |
|
Sus.Warming
Tagsten
Medlem siden: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 524 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 18:37 |
|
Super skønt med et anderledes tema - Noget man ikke ser hver dag.
- En fornøjelse... /Sus |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3040 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 17:23 |
|
God ide - godt udført.Måske skulle den have været bredere, det virker som om at især Sydamerika og Afrika er blevet lidt smalle i det.
Iøvrigt sød hval.
|
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 14:08 |
|
Super flot og inspirerende.... Jeg kan virkelig godt lide din ide og udførsel....
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 13:05 |
|
whou, virkelig flot og fede landmarks!
Redigeret af A.Flyndersøe - 13-Marts-2012 kl. 13:07 |
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Marts-2012 kl. 12:42 |
|
Så har jeg være igang med endnu et verdenskort (det sidste i lang tid
).Det blev igen til 5x3 48-knops plader i størrelsen. Denne gang forstørrede jeg landdelene lidt så de bedre fyldte formatet ud, ligesom at nordpolen (som åbenbart bare er en 'flyder' ) ikke kom med.Personligt er jeg blevet ret godt tilfreds med byggeriet. En ting er at bygge landdelene, men det sjove var ny monumenter og dyr - især hvalen krævede noget tid da der skulle SNOT'es en del. Vil du se flere billeder af detaljer eller selve byggeriet, så klik her Redigeret af Steen.Villumsen - 13-Marts-2012 kl. 16:09 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |