![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Damplokomotiv |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |||
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: DamplokomotivSendt: 05-Februar-2012 kl. 11:54 |
||
|
Det der er bare rigtig imponerende
Der får du stor respekt fra min side
|
|||
![]() |
|||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 12:33 |
||
|
Så, kom der endelig hul igennem til BrickShelf; og det lader til at være forbedret; synes at alting reagerede meget hurtigere end det plejer.
Jeg har smidt lidt flere billeder op til jer, som vel kan ses så snart de bliver frigivet af systemet: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=495658 |
|||
![]() |
|||
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Februar-2012 kl. 08:43 |
||
|
Det er et af de flotteste tog jeg længe har set , ( måske det flotteste )
|
|||
![]() |
|||
Matias.Bendtsen
Tagsten
Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 655 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:52 |
||
ikke andet end det
|
|||
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|||
![]() |
|||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Februar-2012 kl. 11:31 |
||
|
Ville smide lidt flere billeder op på BrickShelf, men siden er nede og har været det i et par dage. Nogen der ved hvad der er galt?
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3040 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 16:58 |
||
|
Det er et meget flot tog - min datter sagde "nejsse, tog".
Jeg havde ikke tænkt på at sorte vinduer kunne være så dyre |
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2318 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 14:36 |
||
|
Hold da op, hvor er den bare flot!
|
|||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|||
![]() |
|||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2012 kl. 04:04 |
||
|
Meget flott damplokomotiv Lars
|
|||
|
Morten Dalermoen
|
|||
![]() |
|||
Lars.Mogensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2012 kl. 18:57 |
||
|
Takker for de pæne ord!
![]()
Uha, det har været undervejs i et stykke tid, og faktisk ligget i mølpose i et års tid; men nu skulle det være og jeg fik taget mig sammen og lavet det færdigt. Det har taget lidt tid og samle de nødvendige klodser; for eksempel er særligt grabberne på vogntagene ikke sjældne i sig selv, men de er sjældne i store antal, så jeg har akkumuleret dem over længere tid når jeg har handlet på BrickLink. Og så skulle jeg lige samle mig mod til at købe de sorte togvinduer fra sæt 7750 der efterhånden er oppe i adskillige bondegårde .
Redigeret af Lars.Mogensen - 30-Januar-2012 kl. 18:58 |
|||
![]() |
|||
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Januar-2012 kl. 03:39 |
||
|
Nøj, hvor flot. Vognene er bare lige i øjet (når nu alle andre har rost lokomotivet) - det er godt set at bruge skovle som tag. Det fungerer!
|
|||
|
Carsten.
|
|||
![]() |
|||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 19:10 |
||
|
jeg leder stadig efter min redningsvest i panik, da stuen er fyldt af glædestårer over at se din flotte model
|
|||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|||
![]() |
|||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 17:36 |
||
|
Flot tog og vognstamme! Hvad er klods og tidsforbruget for at skabe dette værk?
|
|||
|
Lars Kristensen
|
|||
![]() |
|||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3695 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 16:46 |
||
|
Suverænt flot - og der er kræset for detajlerne også inde i vognene og i selve lokomotivet - godt lavet så den kan tage de urealistiske skarpe sving og selve lokomotivet er som de andre siger suverænt udført - med sådan en høj standard ville det ikke overraske at der også kom røg fra skorstenen næste gang
Just kidding - det er super super
|
|||
|
Lars Fink Hansen
|
|||
![]() |
|||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 14:48 |
||
Jeg synes, du bygger lige op med nogle af verdens bedste fra Brickshelf... ![]()
Inspirationen ses tydeligt... BR01 er kongen af damp! ![]()
Spitzen!! ![]() |
|||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|||
![]() |
|||
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 14:42 |
||
|
Hvis målet var, at præstere et tog på højt niveau, er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at det lykkedes!
![]() |
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 13:54 |
||
|
Det er inte mindre end genialt. Blandingen af Technic elementer og almindelige klodser i dine kreationer giver ofte det sidste "touch". Det er rigtig godt gået, Lars!
Redigeret af Martin.Nygaard - 29-Januar-2012 kl. 13:54 |
|||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|||
![]() |
|||
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3040 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 13:13 |
||
|
Et rigtigt flot damp lokomotiv du har fået samlet dig der.
Især brugen af [URL=http://www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=5118-1]Flex System[/URL] er meget spændende og ser rigtigt godt ud. Jeg håber at jeg kan komme til at se det ved klodsfesten i Roskilde.
|
|||
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|||
![]() |
|||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 11:03 |
||
|
>PLOK<
...lyden af kæben der ramte bordet! |
|||
![]() |
|||
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 10:57 |
||
|
Det er smukt!
Især din løsning til kedlen virker meget orverbevisende, men der er tydeligvis kælet for detaljerner alle steder. Meget meget imponerende.
|
|||
![]() |
|||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5826 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2012 kl. 10:19 |
||
|
Det er godt nok et imponerende tog du har lavet. Utrolig flot.
Technik panelerne er en elegant løsning.
|
|||
![]() |
|||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |