![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Fra havets dyb til rummet |
Besvar
|
| Forfatter | |
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Fra havets dyb til rummetSendt: 13-Januar-2012 kl. 03:58 |
Tak for ordrene. Jeg starter altid med at designet skal være "steampunk" men ender med meget glatte og rene linjer - men det arbejder jeg på
Et diorama er ikke helt utænkeligt...
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2012 kl. 18:21 |
|
Superfed speeder, pod eller hvad vi nu skal kalde den. Du har fået nogle lækre linier frem i formen. Først synes jeg at vingerne var lidt flade, men så alligevel ikke. Hvis du har noget (klodser) med "studs on side", kunne du prøve at sætte en række oste på vingen ind til kroppen, men det er bare en idé. Jeg er helt på linie med Gert mht. Curuscant, men det er nok lidt af en lidt stor ambition (stor by/planet). En vignette eller et mindre diorama kunne nu også gøre det, selvom det vist ikke var det Morten havde i tankerme. Kanon MOC!
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2012 kl. 17:46 |
|
Ville passe fint ind i et Coruscant layout :-)
|
|
![]() |
|
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Januar-2012 kl. 16:01 |
|
Igen et rumskib. Inspirationen er hentet fra Atlantis serien.
|
|
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |