![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
WIP - Politistation del 2 FÆÆÆÆRDIG |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: WIP - Politistation del 2 FÆÆÆÆRDIGSendt: 17-Januar-2012 kl. 14:56 |
|
|
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 09:33 |
|
Hej Henrik
Jo dit falkeøje har ret - det er ikke lavet ens - men du ved hvordan det er med gamle bygninger der skal laves om til noget moderne
Nej det er sådan set et bevist valg så det hele ikke er så ens over det hele men gerne skulle bære præg af at være en gammel bygning - har prøvet med mange løsninger og syns selv denne var bedst - placeringen af porten afgjorde resten af bygningens facade opad, da porten skulle placeres så langt mod venstre så muligt for at rummet til højre kunne være så stort så muligt - men jeg glæder mig til at se den ved siden af de andre modularbygninger
tak for feedback
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:31 |
|
Det er et rigtigt fint byggeri, specielet kan jeg godt lide farvevalget. Super facade, dog synes jeg måske at den øverste sorte afslutning på taget godt kunne være noget andet..
En anden lille detalje der fangede mit øje er de uens afslutninger (eller hvad de nu hedder) omkring vinduerne. Kunne de ikke laves ens?
Men eller
![]() |
|
|
Henrik Garder
U=I*R |
|
![]() |
|
Rasmus.Ansbjerg
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2011 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2571 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:14 |
Hej LarsRigtigt fint hus du har gang i der. Facaden er virkelig gennemført. Super med de fremskridt mellem de forskellige sten typer. På første sal vil jeg dog have undværet nogle de grå sten du bruger ved kanterne. De grå sten der sidder til venstre for vinduet helt ude til højre vil jeg have droppet, da de ikke helt passer der (synes jeg). Jeg vil have begrænset mig til hjørnerne og måske det store vinduesparti som du også har gjort... Giver det mening?Men pisse flot hus, og jeg glæder mig til fængslet kommer på...MvhRasmus |
|
![]() |
|
Thomas.Dreyer
Plade
Medlem siden: 05-August-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 63 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 10-Januar-2012 kl. 07:28 |
|
Synes det ser rigtig godt ud - fint med alle detaljerne og det virker som om du virkelig har tænkt over tingene. Facaden synes jeg er rigtig god - dejligt med en masse SNOT
![]() Det eneste der faktisk mangler er nogle minifigs.. |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Januar-2012 kl. 12:54 |
|
Hej så er den første bygning klar og mangler nu kun selve fængselsdelen bag denne bygning - dette er et nybyggeri i forhold til Modularhusene og vil blive bygget af LEGO politistationerne
Her er bygningen i sin helhed set forfra - der er ud fra jeres feedback ændret i indkørslen til politistationen - der er lavet et gult x istedet for et sort P - lygtepælen er ikke ændret da den skal stå på samme gade som de andre modularhuse og kommunen har ikke råd til at skifte alle lygtepæle i øjeblikket Her ses 1. etage lidt tættere på - på denne etage er der detension og mugsshots muligheder og overgang til fængselet via gangbro ![]() Og her ses det indvendige: 2 celler og et skrivebord - det er jo ikke en feriekoloni Øverste etage er personalerum med sofa, tv computer, tekøkken og den uundværlige kaffemaskine og indvendig og et til................ og så den kedelige baggård med slusen over til det rigtige fængsel - baggård er kun til forbrydere og er derfor ikke pyntet videre og så mangler der kun selve fængselet og det kommer her: Det er bygget sammen med den gamle politibygning og er mere moderne og "kedelig" da det er et fængsel - der er et kontor med afhøringslokale - mugshots af de slemme slemme forbrydere - der er 2 celler og garage og her ses så de to bygninger slået sammen - det ses ikke rigtigt på billederne men det virker rigtig godt i virkeligheden... Det var så det - og nu skal jeg så finde på et nyt projekt........ Redigeret af Lars.Fink.Hansen - 29-Januar-2012 kl. 16:38 |
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |