Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - World Map Mosaik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

World Map Mosaik

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Jeppe.Schmidt Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 27-Februar-2011
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeppe.Schmidt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: World Map Mosaik
    Sendt: 01-December-2011 kl. 04:03
Den er bare super fed. Ideen med at sætte berømte bygninger ind er god og meget vellykket stort set hele vejen igennem. Den røde plads havde jeg ikke lige gættet for bygningen der er lidt aparte.. men den virkelige bygning er jo også lidt uden for nummer. Er det ikke muligt at lave vand under Golden Gate?
De sjove indslags med pingviner og fiske er også fantastisk gode. Og så må jeg tage hatten af for, at du har lavet er verdenskort som rent faktisk ligner. Mange kartografer fra 1700-tallet kunne lærer noget af digWink
Eneste ting er at jeg er skuffet over at du ikke har lavet den lille havfrue i Danmark. Eller en legoklods for at symbolisere TLG.
Jeppe Schmidt
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 17:55
Hej alle,

mit efterårs projekt har været et verdenskort i form af en mosaik. Den er 240x144 knopper stort. Jeg vil tro at der er gået ca. 100 timer til, klodsantallet tør jeg ikke skyde på.
Mit mål var i første omgang at lave et kort, med lidt niveau-forskelle, men det blev hurtigt lidt kedeligt så beslutningen om at putte landemærker på var hurtig taget.

Oversigtsbillede:

Hr. Pingvin:

...og hans tøser:

Empire State Building:

Taj Mahal:

Flere billeder kan ses på Flickr.

Redigeret af Steen.Villumsen - 01-December-2011 kl. 02:52
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.074 sekunder.