![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
PF Togkran med DSB MT motorvogn |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: PF Togkran med DSB MT motorvognSendt: 13-November-2011 kl. 19:32 |
|
Tak Lars - dem må jeg have fat i!
|
||
![]() |
||
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Online Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 19:16 |
|
Selvsamme problem stod jeg overfor med MZ'eren.
Min metode:
Du printer ud på normalt blankt papir, blødgør godt og grundigt med almindelig limstift på bagsiden og klister på mens du forsigtigt trykker ind i rillerne med neglen og derpå trykker til. Resultatet bliver faktisk ok, hvor længe det holder kan jeg endnu ikke sige noget om. Ellers er det vel bare et spørgsmål om at klistermærkerne er tynde nok. |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 17:37 |
|
7-bred toge stiller urimelige krav til ens beholdning af klodser i ulige længder. Men i Technic liftarms er næsten alle længder ulige og i Technic plates findes disse vidunderklodser: ![]() ![]() Særligt den første er meget brugbar da den foruden at have en ulige længde er anvendelig til at SNOT'e: |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 17:32 |
|
Jeg har faktisk klistermærkerne, men problemet er at der skal sidde et stort logo på de riflede klodser (brick modified with grille); hvordan klistrer man på det? ![]() |
||
![]() |
||
Dennis.Tomsen
Dæk
Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Fyn Status: Online Point: 6047 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 12-Oktober-2011 kl. 14:10 |
|
|
Fantastisk togsæt, togkranen og tilhørende vogne er uvirkelige flotte og godt lavet, og jeg er helt vild med dit Litra MT lokomotiv - selv uden DSB logoerne
|
||
![]() |
||
Thomas.Seifert
Klods
Medlem siden: 27-September-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 113 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Oktober-2011 kl. 12:48 |
|
|
Det ser ud til, at jeg ikke får mulighed for at komme den 27 - kunne ellers godt tænke mig at se din 7-klods-teknik
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 18:03 |
|
|
Top notch
![]() |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 17:43 |
|
Takker! Hele toget er 7 klodser bredt. |
||
![]() |
||
Thomas.Seifert
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 16:36 |
|
|
Flot lokomotiv også - hvor bedt er det?
|
||
![]() |
||
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-September-2011 kl. 00:45 |
|
|
Møder også op den dag.. Kunne godt bruge lidt flere billeder af motorvogn og kran adskilt i hoveddele og nedefra.
Redigeret af Jørgen.Pedersen - 03-Oktober-2011 kl. 17:34 |
||
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-September-2011 kl. 18:36 |
|
|
Jeg skriver det lige ind i kalenderen med det samme...
|
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-September-2011 kl. 19:21 |
|
Ville Oktober i Taastrup du? ![]() |
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-September-2011 kl. 16:41 |
|
Hvor og hvornår kommer du til byggemøde, siger du? ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-September-2011 kl. 18:57 |
|
|
Takker
!Med hensyn til byggevejledning, så har jeg smidt lidt flere billeder op på BrickShelf som kan ses når de er blevet godkendt af samme: http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=484894 Spørg efter hvad i ikke ser, så skal jeg svinge kameraet. Ellers kan jeg tilbyde at tage bæstet med til et byggemøde så i kan "kikke med hænderne". Ellers kan jeg nævne at kranen har 3 standard PF motorer indbygget og de er alle gearet med Worm Screw til 8 tænder. Internt sidder det hele sammen med Technic Thin Liftarms og Connectors. Sæt 8043 gav mig næsten alle de dele jeg skulle bruge til kranen. Motorvognen har en SNOT custom vognbund på 7 klodser bred, der er bygget på hovedet med små panelstykker til at skjule bogie pladen. Godsvognen er praktisk talt bygget af to godsvogne fra sæt 4563 |
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-September-2011 kl. 18:04 |
|
|
Den er godt nok fed. -Lige efter min smag.
Diesel lokken er du også sluppet helt godt fra. Meget vel lignende.
|
||
![]() |
||
Morten.Dalermoen
Panel
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Norge Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1658 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-September-2011 kl. 13:32 |
|
|
Virkelig fed kran Lars
|
||
|
Morten Dalermoen
|
||
![]() |
||
Adrian.Perslow
Liftarm
Medlem siden: 11-September-2010 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 4294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-September-2011 kl. 03:21 |
|
|
Redigeret af Adrian.Perslow - 21-Januar-2018 kl. 22:58 |
||
|
Adrian Perslow
|
||
![]() |
||
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2011 kl. 15:27 |
|
|
Super flot kran ,
|
||
![]() |
||
C.Sommerlund
Klods
Medlem siden: 05-August-2009 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 192 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2011 kl. 05:17 |
|
|
F_ck den er fed.
|
||
|
Carsten Sommerlund Hansen
|
||
![]() |
||
Kim.Hansen
Tagsten
Medlem siden: 30-December-2005 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 700 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-September-2011 kl. 03:47 |
|
|
Hvor der er vilje er der LEGO
Genialt
|
||
|
"By the POWER of LEGO!"
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |