![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Peddersen og Findus |
Besvar
|
| Forfatter | |
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Peddersen og FindusSendt: 01-September-2011 kl. 18:20 |
|
Tak folkens!
Det hjælper på detaljerne, hvis man kender universet. Det gør mine to hjælpe byggere, Simon (5) og Pelle (7) - de har kunnet historierne udenad i et par år nu. Så der er krav om troværdighed i opsætningen... Køerne og hønsene fra LUGBOP søsatte ideen, som vist ikke andre har fået. Det er kun når jeg får LEGO-rummet for mig selv, det hele står så pænt som på billederne :-) @Lars: Buglerne - godt set. Dem må jeg få med :) @Frederik: Decideret spooky er den om iglooen også, de er jo ved at fryse ihjel. Der er faktisk mange muligheder for en serie indenfor universet - tak for tip'et! /Jesper |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-September-2011 kl. 16:40 |
|
Århh jeg bliver helt nostalgisk !
Det vækker gode barndomsminder fra da min bedstefar sad ved sengekanten og læste op fra bogen og jeg kan huske hvordan billederne af ræven og den kundstige høne ude i gården virkede meget uhyggelig ! Historie Rævejagten. Super godt byggeri og fantastik ide !! Virkelig godt tænkt
du rammer det bare så godt, kan også huske den historie om da pedersen og findus tager på fisketur i snevejr og bygger en iglo af deres udkårne fangede fisk bare lige et lille hint.. til et nyt byggeri
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-September-2011 kl. 12:41 |
|
Hvor er den fin. Peddersen og Findus er super hyggelige. Jeg har læst alle tre, men det er Pandekagekagen jeg husker bedst, og der er et par fede scener med på MOC'en.
Jeg er særligt vild med den gammeldags grammofon. Hønsegården er også ganske fiks.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2172 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-August-2011 kl. 18:09 |
|
Det vist ikke skudt helt ved siden af med hensyn til antal bygninger - men hvor er buglerne?
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-August-2011 kl. 09:57 |
|
Jeg kender nu heller ikke til pedersen og findus men det ser godt ud
er selv gået igang med en "Bondegård/rideskole" men mangler køer både hvide og brune men de er lidt pebret på bricklink |
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-August-2011 kl. 06:48 |
|
Kender ikke så meget til pedersen og findus men flot moc
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
Frank.Christensen
Flise
Medlem siden: 17-Oktober-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 43 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-August-2011 kl. 16:13 |
|
Se godt ud
|
|
![]() |
|
Jesper.Ottosen
Klods
Medlem siden: 11-Juni-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-August-2011 kl. 15:34 |
|
Sven Norkvists "Peddersen og Findus" i LEGO. Repræsenterede historier: "Rævejagten", "Pandekagekagen", "Gok Gok i køkkenhaven". Flere billeder på https://picasaweb.google.com/jlottosen/Peddersenogfindus ![]() Redigeret af Jesper.Ottosen - 29-August-2011 kl. 15:37 |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |