![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå - part II |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |||
Mads.Pedersen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2012 kl. 18:06 |
||
Jeg forventer og være fremme ved omkring kl. 10
![]() |
|||
Mads Møller Pedersen
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hej Martin Tusind tak - det lyder godt. Og held og lykke med køreprøven, når den tid kommer. Case'en er desværre forlængst død&borte (den faldt for aldersgrænsen, eller rettere, den var efterhånden konstruktionsmæssigt forældet). Vi ses imorgen.
|
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
||
Det vil passe glimrende - jeg sender min far ud som taxamand (for nok sidste gang - næste gang kører jeg selv. ![]()
Det skulle da lige være din Case IH CS 94 ![]() - Jeg er pt igang med at montere 3 stk nye 2*36W armature, så mon jeg håber der er lys nok imorgen! Varmen er allerede tændt, og temperaturen er i skrivende stund på 19*C. Vi ses om 12,25 timer! Redigeret af Martin.Nygaard - 04-Februar-2012 kl. 15:58 |
|||
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|||
![]() |
|||
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
||
Forhåbentlig kan du nå at få dine madkasser med hjem
![]()
Det lyder aldeles herligt, Martin.
Jeg regner med at tage med futtoget fra Frashawn kl. 08.34, med ankomst til Vrå H kl. 09.15.
Ville det tidspunkt passe ?.
Jeg pakker tasken med Hydrema rendegraveren så den kan komme med en tur til Pjaltenborg - er der andet Technisk maskineri, jeg skal medbringe ?.
|
|||
![]() |
|||
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
||
Nu er suppen atter købt ind, og klar til at fyre op under kedlen på Søndag. Glæder mig til en forhåbentlig lige så hyggelig dag som det plejer.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
GlennGuldhammer ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
||
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, søndag den 5. februar fra klokken 9.00:
Martin Nygaard - spisning Matias Bendtsen - spisning (medbringer kage)
Mads Møller Pedersen - spisning
Carsten B. Thomsen - spiser for 2!
![]() Glenn Guldhammer - kort visit, ingen spisning
|
|||
Glenn Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
||
Så må vi se om Carsten kan huske sin rendegraver denne gang.
![]() |
|||
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|||
![]() |
|||
||
Hej Glenn
Det lyder aldeles herligt.
Så vil jeg huske at få madkasserne med til dig denne gang
![]()
Hej Allan
Ærgerligt-ærgerligt
![]() Til den tid har jeg fået overstået eksamen (den 19. januar *gys* ) og afleveret mit 10-15 siders manuskript (27. januar) - og så har jeg ferie helt frem til 31. januar, bortset fra weekendnattevagterne.
Og så bliver der bedre tid til alt det sjove!
Vi kan lige skrives ved om det - i så fald ville søndag passe mig bedst.
Du bestemmer klokkeslet.
Og så vil jeg prøve at rydde lidt op her i jordhulen inden da, sådan at vi kan få bedre plads til at kigge på lidt mere af Diselund Maskinstation's isenkram denne gang end de få stykker, vi nåede sidste gang.
I mellemtiden er der jo også kommet nye maskiner til - blandt andet fire nye redskaber og 1 styks ny traktor - og disse har jeg endnu ikke fået taget billeder af, så det må jeg hellere se at få gjort snart.
Listen indtil videre: Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, søndag den 5. februar fra klokken 9.00:
Martin Nygaard - spisning Matias Bendtsen - spisning (medbringer kage)
Mads Møller Pedersen - spisning
Carsten B. Thomsen - spiser for 2!
![]() Og så skal Martin's Deutz traktor bygges helt færdig denne gang, sådan at den kan være klar til forårssæsonen hos Pjaltenborg Agri Tech ![]() |
|||
![]() |
|||
Allan.Clausen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
||
Jeg tror desværre at så ikke kan deltage i denne omgang, da det lyder på fruen, at det bliver i weekenden før vi skal nordpå. Kan ikke vinde hver gang, men så holder jeg bare øje med hvornår der sker noget hos Pjaltenborg Agritech en anden gang
![]() Om ikke andet så kan det være jeg kan få en rundvisning på Diesellund Maskinstation istedet
![]() |
|||
Allan Clausen
|
|||
![]() |
|||
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
||
spiser selvfølgelig også.
![]() |
|||
Matias bendtsen
|||
![]() |
|||
Mads.Pedersen ![]() Panel ![]() Medlem siden: 16-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 887 |
||
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, søndag d. 5 Februar fra klokken 9.00
Martin Nygaard - spisning matias bendtsen medbringer kage Mads Møller Pedersen - spisning Redigeret af Mads.Pedersen - 11-Januar-2012 kl. 08:34 |
|||
Mads Møller Pedersen
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, søndag d. 5 Febraur fra klokken 9.00
Martin Nygaard - spisning matias bendtsen medbringer kage |
|||
Matias bendtsen
|||
![]() |
|||
||
For mig ngen problemer - tager vi søndag istedet?
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Har lige fundet ud af at jeg desværre ikke kan om lørdagen, men jeg kan godt om søndagen, hvis det da var muligt og flytte mødet til om søndagen
![]() |
|||
Mads Møller Pedersen
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, Lørdag d. 5 Febraur fra klokken 9.00
Martin Nygaard - spisning matias bendtsen, medbringer kage |
|||
Matias bendtsen
|||
![]() |
|||
||
Jeg kommer til Byggemøde i Vrå, Lørdag d. 5 Febraur fra klokken 9.00
Martin Nygaard - spisning |
|||
|
|||
![]() |
|||
GlennGuldhammer ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Vendsyssel Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 344 |
||
har ikke noget i støbeskeen d. 4-5 februar, så vil gerne kigge forbi
|
|||
Glenn Guldhammer
|
|||
![]() |
|||
||
Det lyder da skide genialt, hvis du også vil deltage, Mads - vi er efterhånden ved at have haft mennesker fra mange steder i DK, så.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg kan godt den 4/5 februar. jeg kan evt. opsamle folk op langs den jyske motorvej, hvis der er nogle som ønsker det
![]() |
|||
Mads Møller Pedersen
|
|||
![]() |
|||
||
Den dag lyder tilgengæld meget bedre for mig
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |