![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Tjaa... Et weekend projekt... |
Besvar
|
| Forfatter | |
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Tjaa... Et weekend projekt...Sendt: 23-Maj-2011 kl. 17:21 |
|
Fedt! Efter min mening, så synes jeg klart, at dette er en af dine bedste byhuse hidtil!
Det er super fedt med så mange detaljer der er, jeg kan specielt godt lide haven
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 16:28 |
|
Baghaven er helt fin. Bibehold de sandfarvede plader. Det er sådan slidt græs ser ud
|
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 14:19 |
|
|
![]() |
|
Brian.Lynnerup
Plade
Medlem siden: 07-April-2010 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 92 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 14:06 |
|
Det er Stefan Sandbeck´s datter der fant på denne lille fugl til LEGO udstilling i Kundby 2010
|
|
![]() |
|
Frederik.Pedersen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 13:04 |
Og til det andet har du delvist ret, meningen var at det skal se slidt ud, men du har nok ret i at det røde er lidt forkert sat på
Mvh Frederik
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 12:34 |
|
hvordan er fuglene lavet?
Kanapen for fosiden er fin, men de sand/rød farvet plader i bunden brude du skifte ud.
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 11:54 |
|
Super fedt stakit!
- super fedt generelt! jeg kan godt lide at du har brugt de Pneumatik T-stykker til udsmykning
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Frederik.Pedersen
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Maj-2011 kl. 11:47 |
|
Hejsa!!!
Lige pt sidder jeg trykkt indedøre, mens det uden for braver og buldrer, og samtidig regner
Men så er det jo godt at man har en hobby som LEGO, der jo nærmest er bedst i gråvejr.
Lidt billeder af min seneste kreation
Tadaa!! Et byhus, i min bedste stil!!
Og undskyld den "lidt" retaderede kamera vinkel, på de næste billeder
Og,
Og hvis jeres ryg og nakke, ikke er helt ødelagt kommer der et billede bagfra nu
Og da kameramanden var en Idi.., kom han til at sætte en finger på linsen, så dette billede er ikke så skarpt!!
Og lige et sidste nærbillede...
Det var det, håber i kunne lide det
Kommenter gerne, da det også kunne skabe lidt liv i forummet...
Mvh Frederik Pedersen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |