![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Amsterdam |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: AmsterdamSendt: 24-Marts-2011 kl. 16:53 |
|
Tak, vi kendte ikke den blog, så hvis du ikke havde skrevet det, havde vi ikke opdaget det.
Det er næsten for godt til at være sandt.
Tænk at få to forskellige MOCs på to forskellige blogs på et døgn.
|
||
![]() |
||
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Marts-2011 kl. 03:14 |
|
|
Flot Lasse, du er netop blevet blogget på Brothers-Brick med din slikskål. Også flot gade.
|
||
![]() |
||
Henrik.Garder
Tagsten
Medlem siden: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 568 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 13:51 |
|
|
Super flot byggeri med masser af liv.
Kunne godt tænke mig et nærbillede af svanerne
|
||
|
Henrik Garder
U=I*R |
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 13:17 |
|
|
Jeg kan godt lide jeres nye opstilling, og har intet problem med vandet. Det er jo trods alt LEGO.
Mine favoritter er kunstmaleren og så lastbilen, der parkerer med to hjul på bolværket. Lige ud af virkeligheden (med de smalle gader).
Eneste anke er farvevalget. Husene er for lyse og i for mange farver. Sådan ser de ikke ud i virkeligheden. Og så mangler der træer.
![]() Men som sagt: Flot-flot!
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-Marts-2011 kl. 11:35 |
|
|
Det er stor klasse det der! Simpelhen bare en nyd for øjet at se på.
Jeg savner dog som nævnt også lidt bevægelse på vandet. Kunne man ikke også få plads til nogle træer langs med kajen, så det danner lidt en allé? -Så skal vejen måske være bredere?
Ellers super flot må jeg sige. - Det synes de åbenbart også ovre på den anden side af dammen, for i er blevet blogget på en af mine yndlingsblogger sider!
Tillykke med det!
|
||
![]() |
||
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-Marts-2011 kl. 17:29 |
|
|
Det er bare helt okay det der!
Der er så mange små detaljer, at man kan blive ved med at studere dem i flere timer!
Så alt i alt er dette et byggeri i høj klasse!
Det ender simpelthen med at i bygger hele Holland i minifigur scala!
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 18:23 |
|
Men årsagen til at der kun er fire på layoutet, er at den femte var en varulv, og den egner sig vist ikke til at gå rundt i Amsterdam på en sommerdag.
|
||
![]() |
||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:50 |
|
|
Super flot Lasse og Mette!
Hvis jeg må være lidt kritisk, så synes jeg at der mangler nogle bølger/vand bevægelse i kanallen. Eller super med alle de fine detalje. ![]() Redigeret af Sandra.Almeida - 21-Marts-2011 kl. 16:50 |
||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:16 |
|
- der var nogle tilsalg ved en auktion i forbindelse med LW.
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:15 |
|
|
Det er virkelig flot ... virkerlig style'et
og tilpas med minifigs - ikke som tyskerne, som befolker deres MOCs til bristepunktet. |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:14 |
|
|
Super layout Svanerne og det sandfarvede hus i midten er især
...Men hvor har du fået fat i minifigurene fra series 4
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:09 |
|
|
Sådan, Lasse - det ser virkelig godt ud det der!
Jeg kan godt lide alt den liv og glade dage .. ![]()
|
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16005 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 15:45 |
|
|
Det ser da super godt ud
Og jeg har fundet de 4 ny figures (se PM) så kan andre også lege find Holger.
|
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 21-Marts-2011 kl. 15:05 |
|
|
I november byggede min mor og jeg en gade med Amsterdamhuse:
Vi havde dem med til LEGO World, men vi syntes ikke at de kom til deres rette.
Nu nærmer Klodsfest sig, så vi har udvidet det fra 6 til 16 baseplates ved at bygge et par ekstra huse, en kanel, et par både m.m.
Vi har også placeret fire Serie 4 minifigurer på layoutet. Kan I finde dem?
Til isskiltet er der brugt dette Paradisa klistermærke:
Flere billeder kan ses her:
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |