![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Flintholm Station |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Jonathan.Brethvad
Flise
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 16 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Flintholm StationSendt: 24-Januar-2012 kl. 08:00 |
|
|
Super flot må jeg sige, det er helt utroligt med alle de små detaljer og hvad man kan få ud af 4 små klodser (klippe automaten) |
||
![]() |
||
Morten.Sonne
Tagsten
Medlem siden: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 542 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2011 kl. 14:38 |
|
|
Jeg var også meget imponeret over dit LW bidrag. Specielt dørene og trinbrættet der kunne åbnes vha fjernbetjening var fedt. Desuden stor ros over din tolerence for mine drenges dårlige evner til at fjernebetjene toget (det skal siges til deres forsvar at de kun er 2 og 3 år gamle).
Glæder mig til at se hvad du finder på til LW2012.
Jeg er helt vild med tog (citat gramsespektrum!).
Morten
|
||
|
Morten Egede Sonne
|
||
![]() |
||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Februar-2011 kl. 13:22 |
|
|
||
![]() |
||
Peter.Vingborg
Dæk
Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8661 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 14:48 |
|
|
||
|
Redaktør på Byggebladet
Layoutmanager: LEGO dage, Frilandsmuseet Hjerl Hede 2014-? MODUVERSE DANMARK, SFW 2022 og 2023 Byg & Leg, Svendborg Teater 2022-? Klodsfest 2024, Hvalsø Klodsfest 2025, Thisted |
||
![]() |
||
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 2097 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Februar-2011 kl. 14:43 |
|
|
Hej alle,
Tak for kommentarerne, det glæder mig at I synes om modellen
Nej, jeg har ikke selv taget en video med elevatoren i aktion. Måske andre har? Modellen blev skilt helt ad ved nedtagningen så den bliver aldrig vist igen. Og jeg er ikke sikker på at jeg kommer til Jylland til Klodsfest i år. Esben |
||
![]() |
||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 14:16 |
|
|
Esben, din station var en super positiv overraskelse blandt alle de fedt modellerne som var udstillet.
Skam jeg ikke så din elevator virke... min kunne jeg tænke på mekanisme, så den blev bare stille. Måske til klodsfest, hvis jeg kan tænke om hvordan.
Har du en video med elevatoren kørende? |
||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 13:14 |
|
|
Super flot byggeri som altid
Vintertemaet
SNOT perronkanten
Klippekorts automaten
Stickers
+ alle de andre små detaljer
En anden fed ting var, at børnene kunne lave noget ved din stand. At de kunne prøve toget selv, og ikke kun kigge på.
For slet ikke at nævne dit PF tog.
Byggeri i verdensklasse
|
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 11:01 |
|
|
Der er lagt en masse tid blod sved
|
||
![]() |
||
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 09:30 |
|
|
Det er jo intet mindre end fantastisk - Dit layout var fuldendt helt ned til smattet i vejkanten - jeg ærgede mig gul og blå over at du valgte at holde frokostpause mens mine forældre var der, så min tekniske OG toginteresserede far ikke kunne se dine to super cool'e toge !!
- men alt i alt, en af mine favoritter fra LW! |
||
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 09:19 |
|
|
Nu så vi den også til LEGO World med elevatoren kørende, det er simpelthen genialt! Rigtig god idé at tage udgangspunkt i virkeligheden Esben.
Vi kan virkelig ikke vente til du præsenterer din næste MOC!
|
||
![]() |
||
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 08:39 |
|
|
Det er super flot Esben! Man fristes til at sige ... som det plejer
|
||
![]() |
||
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 08:23 |
|
|
Esben, det kan du ikke være bekendt, havde lige fået min kæbe til at sidde ordenligt fast igen...
Men det er (var) virkelig en fed moc, du har bygget der..
|
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 08:18 |
|
Dine modeller er nærmest en slags LEGO-udgave af modeltog, og dit udgangpunkt i virkelighedens tog og bygninger er med til at løfte LEGO-hobbyen op i "de højere luftlag"
Det kunne måske være det ovennævnte Redigeret af Carsten.Thomsen - 25-Februar-2011 kl. 08:23 |
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 06:00 |
|
|
Igen en imponerende model fra dig, Esben.
Der er bare et eller andet med dig, og vellignende tog-relaterede modeller (nå ja og børnefjernsyns-relaterede).
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Peter.Petersen
Klods
Medlem siden: 26-Februar-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 212 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 04:58 |
|
|
Fedt byggeri, med mange gode detaljer. Jeg syntes du har fanget livet på en station super godt.
Vi kender vist alle det med mangel på klodser, så flotte modeller må lade livet - surt.
|
||
|
Peter Mikael Petersen
Når der hygges, skal der bygges |
||
![]() |
||
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 03:58 |
|
|
Fantastisk flot
|
||
![]() |
||
Allan.Clausen
Tagsten
Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Februar-2011 kl. 03:09 |
|
|
Hej Esben.
En top klasse Model, som skilte sig, ligesom meget andet.
Det jeg syntes var rigtig fedt at du lod ungerne deltage aktivt, ved at lade dem styre fjernbetjeningen til toget.
Men man kan jo ikke gardere sig mod en ivrig knægt, som drejer den forkerte vej på remoten, og får toget til at køre baglæns, så det bliver afsporet. Håber du fik styr på det igen
Utrolig detaljeret, som altid fra din hånd.
|
||
|
Allan Clausen
|
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 20:13 |
|
|
Rigtig fedt !!
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 18:35 |
|
|
Det der er sørme et mesterværk !
Som taget ud af virkeligheden Det er virkelig flot, med rigtig mange fantastiske livagtige detaljer, Ja selv de gule striber på perronens gulv har du lavet !
Jeg syntes virkelig den var flot at kigge på til LW, Jeg var jo en af de heldige som så elevatoren virke
Virkelig flot model Esben |
||
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
||
![]() |
||
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2170 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 18:20 |
|
|
Stakkels pigen hvis hun skulle side der i elevatoren helt alene...
Ellers fyldt med mange detaljer som din billet automat, Søjle fremstilling og meget andet.
Du kan jo ikke gøre for je gikke kan lide det originale tag...
|
||
|
Lars Kristensen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |