![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
LUGBULK
LUGBULK afstemningen er i gang Oprettet af: Jakob.Bindslet
|
Japansk Middelalderborg |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1243 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Japansk MiddelalderborgSendt: 24-Februar-2011 kl. 15:19 |
|
|
Rigtig rigtig sejt bygget. Det er lige til at komme i en æske og sælge.
Detalje graden er, er, er, .... jeg får søren jensenme tåre i mi øwn.
|
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:09 |
|
|
Det er en flot borg, sprængfyldt med gode detaljer.
|
||
|
Christian Selnø
|
||
![]() |
||
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Februar-2011 kl. 19:55 |
|
|
Jaa.. ser sku godt ud
|
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 19:24 |
|
|
Takker for alle de rosende ord
. Et par svar:
Den er 52.5 centimeter høj.
Sumimasen, Ninja-Kim-Sama. Domo Arigato Gozaimashita! ![]() Ellers: Med hensyn til raised baseplates, så tror jeg faktisk at det er første gang at jeg har kunne anvende een til andet end at spare klodser ved bakkede landskaber. Har lagt lidt flere billeder ud (der går nok lige et par timer før de kan ses): http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=460315 Redigeret af Lars.Mogensen - 31-Januar-2011 kl. 19:27 |
||
![]() |
||
Morten.Øberg
Panel
Medlem siden: 20-November-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 904 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 16:24 |
|
|
Super fedt byggeri
Så må du også lave noget skov/bjerg udenom Redigeret af Morten.Øberg - 31-Januar-2011 kl. 16:24 |
||
|
Morten Øberg
|
||
![]() |
||
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 15:01 |
|
|
Der er vist ikke andet at sige end.... MEGA FLOT Og som alle de andre siger, et super detalje fyldt byggeri
Mvh Frederik Redigeret af Frederik.Pedersen - 31-Januar-2011 kl. 15:01 |
||
![]() |
||
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 14:55 |
|
|
Fantastisk byggeri, med masser af lækre detaljer.
Du kan kun være stolt over det, stor applause herfra!
|
||
![]() |
||
Kim.Gammeltoft
Plade
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 75 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 13:04 |
|
|
Som Ju-Jitsu udøver bliver jeg helt rørt dybt ind i sjælen over dette fantastiske Lego byggeri.
så på japansk vis og med den japanske ærbødighed lyder det så herfra "Domo Ari-gato Lars-San" Kimosan Sensei San-Dan Goshin-Jitsu Ryu |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7428 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 12:22 |
|
|
Super flot
og inspirerende, ej at forglemme. Så har jeg alligevel ikke nok grå og sort til alt det jeg gerne vil lave ![]() Jeg er forresten heller ikke så vild med raised baseplates, men tag dig ikke af det.
|
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 12:01 |
|
|
Super super flot Lars!
Synes du gjort rigtig godt med alle de der detalje, borgen ser ikke bare smuk men også imponerende.
|
||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 10:21 |
|
|
Intet mindre end perfekt Lars!
Super fed MOC med masser af detaljer! At du har bygget den på en raised baseplate, gør kun borgen endnu flottere! Det ville være mega fedt at se noget mere ninja-byggeri fra din side!
Keep up the good work!
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 10:14 |
|
Jeg vil vende det om og sige, at det er nok meget svært at få de der raised baseplates til at passe ind med noget som helst.....og her er det vist første gang, at jeg ser en raised baseplate implementeret i en fed MOC!! Så jeg synes, det er godt gået! Og jeg synes, det passer fint til lige netop den type borg - de er jo netop ofte bygget på små bakketoppe... ![]()
Nemlig!! Der er ALT for få ninjaer i Danmark!! (Selvom der faktisk var en i fjernsynet forleden... )Superfed MOC!! ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5294 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 09:27 |
|
|
Jeg tager også hatten af. Og fin idé at sætte dig nogle begræsninger. At du holder dig på en baseplate, gør at selvom det umiskendeligt er en MOC, så har den lidt et udtryk som et officielt sæt ... a lá hvad man kunne forestille sig hvis LEGO selv lavede et Ninja-Exclusive sæt.
|
||
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
||
![]() |
||
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 08:23 |
|
|
Superfedt, og jeg er enig - der er NINJA tid!!!
|
||
![]() |
||
Jannick.Møller
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 181 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 06:07 |
|
|
flot siger jeg bare
det kunne være en perfekt borg til de nye NINJAGO figure
|
||
![]() |
||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 05:29 |
|
|
Habba habba!
|
||
![]() |
||
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 948 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 04:38 |
|
|
Meget flot. Hvor høj er den egentlig?
|
||
|
K.Gabriel
|
||
![]() |
||
Jesper.Thuesen
Dæk
Medlem siden: 29-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5515 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 03:52 |
|
|
Også dyb respekt herfra.
Den er virkelig gennemført - må have taget en del tid at nørkle sammen.
|
||
|
Jesper Konrad Thuesen
Forum-Moderator "People don't stop playing because they are getting old, they get old because they stop playing!" Oliver Wendell Holmes (1809 - 1894) |
||
![]() |
||
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 03:45 |
|
|
Som allerede skrevet, virkeligt flot
Meget imponerende
|
||
|
Kenneth Nielsen
|
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 31-Januar-2011 kl. 03:08 |
|
|
Meget imponerende byggeri og superfede detaljer.
Selvom grundpladen (baseplate raised) passer ifht. oplægget er jeg dog ikke så vild med den, men det er en mindre detalje. |
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |