![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vindervignetten |
Besvar
|
| Forfatter | |
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: VindervignettenSendt: 11-Juni-2005 kl. 09:46 |
|
Der er bare ikke så meget H.C.Andersen over det
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Juni-2005 kl. 09:36 |
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 20:52 |
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 14:06 |
|
Der kunne måske være inspiration til at kreere en vindervignet at hente i denne BrickLink folder. Her er en, der rager lidt ud over bundpladen, må man vist sige. På BrickLink mangler der i hvert fald ikke eksempler. Måske skulle man prøve selv... Hmmm. |
|
![]() |
|
Ole.Mose
Klods
Medlem siden: 17-Maj-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 138 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:31 |
|
Jeg hører dig - jeg hører dig.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:21 |
|
Altså... Nu er Byggepladen jo en højt respektabel forening, hvor den slags under INGEN omstændigheder kunne finde sted... Jeg er forarget over sådanne helt utilstedelige insinuationer...
Men når det så er sagt - og her kan jeg jo kun tale for mig selv - så glæder jeg mig meget, til den nye Technic mobilkran og den nye Death Star kommer, Ole... Jeg glæder mig meget til de kommer med posten, Ole... Jeg tror, du forstår, hvor jeg vil hen? Ole, min ven... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Ole.Mose
Klods
Medlem siden: 17-Maj-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 138 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Maj-2005 kl. 22:15 |
|
Nu er jeg så trådt ind i de semi-profesionelle, vignetskaberes rækker.
Som ny udfolder i denne klassiske og ædle sportgren, vil jeg gerne vide lidt mere om reglerne. Er vi underlagt de internationale dopingregler, eller gælder der specielle regler for os? Hvem er det, man skal bestikke, (Det er nødvendigt) og hvor højt skal man op (kr.)? ![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |