![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
12 GBC moduler |
Besvar
|
| Forfatter | |
Vibeke.Brogaard
Panel
Medlem siden: 06-August-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 831 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 12 GBC modulerSendt: 29-December-2010 kl. 05:34 |
|
Jeg glæder mig til at se hele GBC-området til LW.
Jeg har stadig mit første modul til gode, men nu har jeg fået nyindrettet min LEGO-hule, så når tiden er til det, vil jeg forsøge mig med en konstruktion.
Der er jo nok af inspiration at hente på you-tube.
|
|
|
Vibeke Brogaard
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-December-2010 kl. 17:23 |
|
Det ser godt ud Lasse... Skal se om Emil og jeg kan nå at trylle et enkelt modul eller to inden LW... Men ellers kan jeg jo se at du selv er godt igang...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Klaus.Algreen
Liftarm
Medlem siden: 19-Marts-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 4024 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-December-2010 kl. 17:13 |
|
... minder mig også om de moduler, jeg ville have bygget.
|
|
|
Klaus Algreen
|
|
![]() |
|
Marcus.Jørgensen
Klods
Medlem siden: 06-August-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 183 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-December-2010 kl. 15:44 |
|
Flot bygget
Minder mig om mit ufærdige modul...
|
|
![]() |
|
Per.Langkilde
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 5932 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-December-2010 kl. 12:46 |
|
Smukt
Det bedste er nu lyden af bolde der falder på gulvet
Så føler vi andre os ikke helt som fjolser
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-December-2010 kl. 07:37 |
|
Sød musik
|
|
![]() |
|
Kim.Thomsen
Panel
Medlem siden: 23-November-2004 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 955 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-December-2010 kl. 06:29 |
|
Smukt Lasse.
Måske skulle vi bare lade dig om at lave hele GBC delen til LEGOWorld?
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-December-2010 kl. 16:29 |
|
Jeg tog et par GBC moduler med til det årlige julebesøg hos familien. Det lå allerede 10 andre, så jeg lavede lige en lille GBC bane. Her er en youtube video: Lige her.
Glædelig Jul! |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |