![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lille bil bliver mindre og mindre |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lille bil bliver mindre og mindreSendt: 21-December-2010 kl. 16:19 |
|
Fedt, Lasse. Det med at rafinere på den måde, er en skide god udfordring. Jeg har nok omkring fem mindre versioner af mit ungdomshus i LDD-format
![]() Sej bil forresten - jeg måtte lige image google den ![]() VH Ulrik
|
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Lasse.Deleuran
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 3755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 21-December-2010 kl. 08:37 |
|
Engang for længe, længe siden byggede jeg min egen bil, en Toyota iQ i minifig størrelse:
Dengang var bilen 10 knopper lang. Ved at fjerne lidt hist og her, kunne jeg skrumpe den yderligere ned til 9 knopper:
Men jeg var stadig ikke tilfreds, så nu har jeg været ude med den helt lille fil og fået den ned på kun 8 knopper:
Her er nogle billeder af de to mindste ved siden af hinanden.
Der er ikke længere plads til hverken rat eller paryk indenfor, men til gengæld har modellen fået det meget afkortede look fra den rigtige bil. Brickshelf galleri |
|
|
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |