![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Amsterdam huse |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | ||
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Amsterdam huseSendt: 29-November-2010 kl. 14:45 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Vibeke.Brogaard
Panel
Medlem siden: 06-August-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 831 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2010 kl. 14:42 |
|
|
Det ser rigtigt godt ud.
I har sikkert hygget jer med at bygge.
Endnu en rose herfra til de mange andre.
|
||
|
Vibeke Brogaard
|
||
![]() |
||
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2010 kl. 14:28 |
|
|
Utrolig flotte og vel byggede!
|
||
![]() |
||
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2010 kl. 14:09 |
|
|
Jeg er enig i de rosende ord. Hvis man skulle komme med en lille kritik kunne det være at vinduerne i Amsterdamhuse som regel har store vinduer i stueetagen, lidt mindre på første sal og endnu mindre øverst.
Sådan husker jeg det ihvertfald. |
||
![]() |
||
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-November-2010 kl. 10:37 |
|
|
Jeg kan vist ikke sige noget, som ikke er sagt allerede
Virkelig flot!
VH Ulrik |
||
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
||
![]() |
||
Trine.Jensen
Tagsten
Medlem siden: 14-November-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 501 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-November-2010 kl. 16:41 |
|
|
Hej Anne Mette og Lasse
Det er bare et superflot byggeri. Det vil jeg glæde mig til at se i virkeligheden.
Det går over min forstand, hvordan I kan bygge så meget på så kort tid. Har I ikke arbejde og skole at passe?.
Kærlig hilsen Trine Redigeret af Trine.Jensen - 28-November-2010 kl. 16:42 |
||
|
Trine Dalsgaard Jensen
|
||
![]() |
||
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2010 kl. 12:23 |
|
Nu har jeg været ned og tage et par nærbilleder:
![]() ![]() Vinduerne i det sorte hus er ikke Minitalia, men meget ældre.
Faktisk har jeg brugt den ældste type LEGO vinduer der findes:
Ingen klodser er for gamle til at blive brugt
På bagsiden har jeg dog brugt dem her, fordi jeg desværre ikke havde nok af de andre:
Ja næsten. Der er brugt en enkelt dark tan 1x2 plate oven over krogen.
|
||
![]() |
||
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2010 kl. 11:00 |
|
|
Det er f..... utroligt, hvad i to får bikset sammen! Hatten af.
I har virkelig fået dem til at ligne, de rigtige huse i Amsterdam.
|
||
![]() |
||
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2010 kl. 03:51 |
|
|
Smukt. I mangler bare Jackie Chan der i traditionelle træsko prøver at stikke af fra en flok habitklædte ninjaer.
|
||
![]() |
||
C.Rasmussen
Panel
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 1628 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2010 kl. 01:36 |
|
|
Meget flotte huse.
I princippet er jeg enig, men i dette tilfælde synes jeg dog at der er så mange hvide vandrette linier at det overordnede billeder bliver meget flimrende/uroligt. Redigeret af C.Rasmussen - 23-November-2010 kl. 01:36 |
||
|
At skabe er at leve...
Christian Lindblad Rasmussen |
||
![]() |
||
Carsten.Thomsen
Liftarm
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 23-November-2010 kl. 01:20 |
|
|
Det er MOC'eri med klasse!
At lade sig inspirere af virkeligheden er som oftest det, der resulterer i de allerflotteste modeller.
Fortsæt endelig det gode arbejde, Lasse og Anne Mette.
|
||
![]() |
||
C.Behrens
Dæk
Medlem siden: 29-April-2008 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 5810 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 18:48 |
|
|
Nøj hvor er i flittige - og dygtige! Det ser sindsyg godt ud.
Jeg gætter på at vinduerne i det sorte hus til venstre er miniitalia vinduer, er det ikke rigtigt?
Jeg glæder mig til at se dem på en udstilling og studere detaljerne,
|
||
![]() |
||
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 18:18 |
|
|
Det er jo lige til en udstilling det der - meget flot!
Jeg kunne godt tænke mig at se nærmere på hvordan i har lavet vinduerne i hus 2 fra venstre, og gardinerne i hus 3 fra venstre - kan jeg lokke et nærbillede ud af jer? |
||
![]() |
||
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 17:09 |
|
|
Jeg er squ rørt til tårer igen over jeres værker, det er virkelig godt lavet og med mange gode detaljer på husene
|
||
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 17:03 |
|
|
|
||
|
Lars Fink Hansen
|
||
![]() |
||
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Online Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 16:58 |
|
En gang til er i bare så dygtig!
Elsker lige alle de flote detalje I har lavet. |
||
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
||
![]() |
||
Peter.Aasholm
Panel
Medlem siden: 05-September-2007 Sted: Denmark Region: Himmerland Status: Offline Point: 771 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 14:53 |
|
|
Flot gade. Og så må jeg altså sige at i meget produktive, dig og din mor :-)
Jeg kan godt lide at husene er forskellige i nivau og at etagehøjden heller ikke er ens. |
||
|
Peter Aasholm
|
||
![]() |
||
Kim.Gammeltoft
Plade
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 75 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 14:51 |
|
|
ja hatten af, siger jeg bare
![]() Sidste weekend knoklede jeg med mit første MOc hus og tænker bare hold da helt op et udvalg af klodser i må have når i kan præsterer sådan en hel række af huse. Flot og godt ser det ud. Mvh Kimosan
|
||
![]() |
||
Knud.Thomsen
Dæk
Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Sydvestjylland Status: Offline Point: 6029 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 14:33 |
|
|
Det må jeg sige, det er bare super!
|
||
|
Knud Richard Thomsen
|
||
![]() |
||
Jannick.Møller
Klods
Medlem siden: 17-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 181 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-November-2010 kl. 14:17 |
|
|
vildt flot
og seje detaljer
|
||
![]() |
||
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |