Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Slikskål og to lys på hæklet dug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slikskål og to lys på hæklet dug

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3533
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Slikskål og to lys på hæklet dug
    Sendt: 10-August-2010 kl. 16:39
Her er et par forsinkede bidrag til 1:1 konkurrencen bygget af min mor og mig.
Min mor havde læst datoen forkert, så vi kun nåede at få et bidrag med.
Jeg har dog tilgivet hende, da det vi deltog med, fik så fin en placering Smile

"Min mor har selv hæklet dugen Wink"

Vi har tænkt os at udstille det i Skærbæk, men er dog lidt bange for at nogen kommer til at lave bidemærker i vores LEGO.

Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 5296
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 16:52
Det er dæleme godt!!

Hvem har taget alle de der runde vingummier med lyserøde eller blå sukkerkrymmel på? Tongue
Martin Bruun

"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-September-2007
Status: Online
Point: 4210
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 17:08
Citat: Martin.Bruun Martin.Bruun skrev:

Hvem har taget alle de der runde vingummier med lyserøde eller blå sukkerkrymmel på? Tongue
Det har jeg 94
Hvis jeg var ansat i Legoland, havde jeg nok lavet dem ved at klistre noget granulat sammen.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Jan.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: ikke oplyst
Point: 807
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 18:06
Jeg ville ikke have tilgivet hende...De sager der havde også fortjent en præmie. De er rigtig godt lavet og fundet på Tongue

---
Jan
Til top
Sus.Warming Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 25-Oktober-2007
Point: 524
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sus.Warming Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 18:11
Hold da op hvor er I seje! Og må sige du er noget ferm med "hæklepinden" Anne Mette :-)

Min absolutte favorit (selvom det er ufatteligt vellignende og godt skruet sammen det hele) er de rød/hvide slikkepinde. Hvor stammer de rød/hvide klodser fra? Dem kan jeg ikke huske at have set i de farver...

Bøjer mig i støvet...
Sus
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 18:48
Sådan - vildt flot, Lasse og Anne Mette !
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm

Region: Sydvestjylland
Point: 3755
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 20:11
Jeg troede det var rigtigt slik! Imponerende.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Morten.Frandsen Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 06-August-2010
Point: 109
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Frandsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 02:33
Rigtig flot dug
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 06:48

Også jeg måtte tro om igen da jeg så det andet billede med lakridskonfekt. Da måtte jeg rødmende Embarrassed erkende, at min mund var løbet i vand over et stykke..... LEGO Confused At det så er sket før er jo en helt anden sag...Tongue

Tilbage til jer, Lasse og Anne Mette... Det er kunst! Clap Gå fluks hen til emnet Stilleben 1:1 i LW forum og meld jeres kreationer til Knud Star

Redigeret af Svend.E.Saksun - 11-August-2010 kl. 09:56
Til top
Lone.Pihl Se drop down
Panel
Panel

Region: Bornholm
Point: 1007
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lone.Pihl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 08:47
Super flot - jeg måtte bygge et par stykker slik før min yngste søns legekammerater forstod at det ikke bare var en LEGO skål med almindelig slik. Så det er ekstrem vellignende.
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 10:16
Citat: Sus.Warming Sus.Warming skrev:

Min absolutte favorit (selvom det er ufatteligt vellignende og godt skruet sammen det hele) er de rød/hvide slikkepinde. Hvor stammer de rød/hvide klodser fra? Dem kan jeg ikke huske at have set i de farver...

De bruges i et Aquaradiers og et Beleville sæt:

Der er brugt et bildæk for at få dem til at hænge sammen. Men kun de helt nye og ubrugte bildæk var stramme nok.
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 11:30
Citat: Lasse.Vestergård Lasse.Vestergård skrev:

Der er brugt et bildæk for at få dem til at hænge sammen. Men kun de helt nye og ubrugte bildæk var stramme nok.
Smart, Lasse, den havde jeg ikke lige gættet...Clap
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 15:54

Det er dæleme godt!!
MON ikke! Thumbs Up 

Skidtpyt med det, der er jo stadig det bedste tilbage - nemlig chokoladen! Mums... LOL

Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-August-2009
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 16:22
Wauww - glæder mig til at se dem (og jer :-)) i Skærbæk. Hvor er I dygtige!
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 31-Marts-2009
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 16:45

Vi skulle lige gnide vores øjne et par gange for, at tro at det ikke var rigtig slik! Det er bare godt lavet!Clap

Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 07-August-2006
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 17:15
Hold kæft hvor er det fedt!
Det er sjældent jeg viser min kone noget i LEGO men dette måtte hun altså lige se Smile
Første gang jeg så billeder tænkte jeg "nå ja, sjov slikskål", men da jeg indså at slikket også var produceret i mit favorit-ABS... Konge! Clap
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 19:17
Lidt en skam for jer at i kommer så sent med det, for jeg tror såment at i kunne have indtaget 1-2 og 3 pladsen! Nej hvor er det godt lavet. Især duen og lysene kan jeg godt lide- virkelig originalt.
Jeres slikkepinde ligner virkelig til forveksling, så jeg kan godt forstå at i er nervøse for jeres klodser LOL
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Region: Vendsyssel
Point: 5060
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 06:58
Nu er slikskålen på The Brothers Brick!

Www.brothers-brick.com

Det er det bedste af det bedste der bliver vist på den side (IMHO), så tillykke!
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Kenneth.N Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 22-Juli-2009
Region: Lolland-Falster
Point: 2224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 07:02
Citat: Christian.W.J Christian.W.J skrev:

Www.brothers-brick.com

Det er det bedste af det bedste der bliver vist på den side (IMHO), så tillykke!

Synes også det er stortSmile Tillykke herfra også Clap
Kenneth Nielsen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 16:32
Citat: Christian.W.J Christian.W.J skrev:

Www.brothers-brick.com

Yes, det lykkedes! Det har jeg længe drømt om.  44
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.074 sekunder.