Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Sidste nyt
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO® byggeplads for børn i Dac
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO® byggeplads for børn i Dac

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ClausPedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2095
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausPedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO® byggeplads for børn i Dac
    Sendt: 21-April-2010 kl. 09:02
Nyhed, Byggecentrum : 21.04.2010

LEGO® byggeplads for børn i Dac

Nyheds billede

Foto: Dansk Arkitektur Center

Rundt, firkantet, højt eller spidst? På LEGO byggepladsen ”Klodsede former” i Dansk Arkitektur Center kan børn og deres voksne bygge huse og byer med fokus på anderledes former. LEGO byggepladsen åbner St. Bededag fredag den 30. april og er åben indtil den 9. Maj.

Dansk Arkitektur Centers nye Arkitekturværksted fyldes med LEGO klodser og ud fra nøgleord som fantasi og form, skal der bygges huse og bygninger til den store LEGO by, der i løbet af de 10 dage vil vokse sig større og større. Børnene kan finde inspiration til deres byggerier i den aktuelle udstilling ”Mind Your Behaviour”, der viser tegnestuen 3XNs byggerier med store arkitektoniske skulpturer, flotte modeller og anderledes former og farver. Byggepladsen er åben for alle aldersgrupper og DACs undervisere står klar til at vejlede og inspirere undervejs.

Læs mere på www.dac.dk

Kilde:

Dansk Arkitektur Center
Claus Pedersen

"Klodset" - jeg fatter ikke en brik?
Til top
Svend.Erik.Saksun Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 07-Oktober-2005
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 10156
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svend.Erik.Saksun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 10:16

Hvis du kiggede under "ture og events" så kunne du have sparet at oprette en ny tråd...

http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8980& ;PN=1

Til top
Esben.K Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Online
Point: 2187
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 11:30

Hej,

Jeg var forbi DAC sidste år da de holdt et tilsvarende arrangement og skød et par billeder:

http://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7128

Jeg kan varmt anbefale deres udstillinger hvis man er arkitekturinteresseret. Jeg regner med at slå et smut forbi Store Bededag og mon ikke jeg også skal bidrage med et højhus til udstillingen...

Det er da iøvrigt et fint billede de har brugt til deres pressemedelelse og på hjemmesiden:

http://www.dac.dk/visArtikel.asp?artikelID=6269

Esben

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.127 sekunder.