![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
A Clockshop Orange |
Besvar
|
| Forfatter | |
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: A Clockshop OrangeSendt: 04-Oktober-2009 kl. 11:45 |
|
Sådan en sommerkonkurrence bringer virkelig kreativiteten frem i en. Her er urmager Valde Viser foran sin butik.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
C.Schioldann
Klods
Medlem siden: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 184 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 11:47 |
|
Wauh!!! |
|
|
Claus Schioldann von Eyben
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 11:56 |
|
Den er mesterlig
|
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 12:28 |
|
Very nice
|
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:01 |
|
Jeg skal da lige love for, at du er kommet ud af busken... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
H.C.Grove
Liftarm
Medlem siden: 17-Februar-2009 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3388 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:03 |
|
Det er godt nok flot.
.Henrik |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:23 |
|
Hold da fast hvor er den flot Kim.
Det forskelligt farvede tag og storken i reden, super gennemført. |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck
Panel
Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:34 |
|
Jeg er helt vild med bindingsværket og så i Orange |
|
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 13:38 |
|
Jeg er rystet - ved snart ikke om jeg tør være med i sommerkonkurrencen
Rigtig flot bygning - og taget er bare super! |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Jacob.Neergaard
Tagsten
Medlem siden: 09-August-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 387 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 14:39 |
|
Flot byggeteknik og du formår at lave nogle flotte farvekombinationer som passer rigtigt godt sammen, super flot lavet :)
|
|
![]() |
|
ChristianGrønne
Tagsten
Medlem siden: 17-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 467 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 17:20 |
|
Nice kan man få i kig inde i huset? |
|
![]() |
|
Esben.K
Liftarm
Medlem siden: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Online Point: 2097 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 18:29 |
|
Fantastisk model! Intet mindre.
Jeg vil også gerne se et par billeder af interiøret. Og så er uret over døren da lidt ude af trit med urene i vinduet... har man lyst til at handle med en sådan urmager? ![]() Esben |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 13:50 |
|
Tak for de mange positive kommentarer.
Jeg forsøgte faktisk at synkronisere urene, fordi det ville mine kære byggefæller helt sikkert lægge mærke til. En af viserne ser imidlertid ud til at have flyttet sig... Interiøret er ikke helt på plads. Billeder heraf må eventuelt komme senere.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 18:17 |
|
Ja hold da op - det har du gjort godt Kim
Glæder mig til at se mere til dig og dine MOC's på LEGO World måske?
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |