![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
HOTEL PARKEN (hvad er det mon??? ) |
Besvar
|
Side 123 4> |
| Forfatter | |
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: HOTEL PARKEN (hvad er det mon??? )Sendt: 28-Juli-2009 kl. 16:15 |
|
SÅ ER DER ÅBNET ET NYT HOTEL.
Det hedder "HOTEL PARKEN" og ligger på toppen af bjerget Filerimos. Hotelet er blevet hurtigt propulært på grund af LEGO Rivers udspring som ligger på toppen. LEGO River snor sig hele vejen ned af bjerget og ud til havet. HOTEL PARKEN kan tilbyde klippe udsping, dans og musik, pool, shopping, overnatning, god mad og godt at drikke med hotelets udsøgte drikke, festlokale findes også efter bestilling, og det vigtigste af det hele en virkelig udsøgt udsigt ned over LEGO Town. og havet ;) Mange besømtheder har vil også komme til at besøge hotelet da HOTEL PARKEN har fået flere resavertioner af dem. ( billeder kommer først d. 29/7 09 om eftermiddagen, da jeg skal til hirtshals og så åbningen af POST DANMARK RUNDT)
|
|
|
Venligst
Frederik Ankjær Normann ankjrdesign.com Deltager i LEGO Master 2021! |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Medlem siden: 14-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 424 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 14:48 |
|
Så kommer de 4 første overbliks billeder ;) ... og undskyld forsinkelsen , mit kamera løb tør for strøm tog det lige lidt til at lade det op igen , men nu kommer de første billeder så, ops mangler stadigvæk lige at fylde grå klodser på et lille stykke , som nok kan ses på billedet, har desværre ikke flere mørke grå klodser at gøre med
... men de kommer vel med tiden
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 14:51 |
|
Vi kan ikke se dine foto´s frederik
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 14:53 |
|
ved godt ... prøver at løse det ... hehe 2 sek...
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 15:01 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 15:02 |
|
sådan
hehe så kører vi igen ..
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 15:06 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 15:15 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
Frederik.Normann
Tagsten
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 15:18 |
|
|
|
Venligst
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 16:21 |
|
Hej Frederik! Som mange-årig Lego-fan, så har jeg set rigtig mange gode kreationer fra alle alders-grupper... Men jeg må sige, at du imponerer for en 15-årig! Jeg mindes ikke, at vi har haft medlemmer i din aldersgruppe, som har imponeret på den måde... Mange af vores yngre medlemmer har bygget fede ting, men det er efter at have udviklet sig i foreningen... Mange gode detaljer - vandfaldet f.eks. - og ret helstøbt layout... Ikke at forglemme, at du har fået bygget det op i niveau... Det er sværere, end man lige tror... Rigtig godt gået! ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
H.Bidstrup
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 1396 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 16:34 |
|
Kan kun tilslutte mig det Rene skriver.
Rigtig flot lavet Frederik |
|
|
Henning Bidstrup
Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem |
|
![]() |
|
K.Gabriel
Panel
Medlem siden: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 950 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 16:52 |
|
Virkelig flot layout. Smart idé med liggestolene.
|
|
|
K.Gabriel
|
|
![]() |
|
Christian.Selnø
Tagsten
Medlem siden: 24-April-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 303 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 16:58 |
|
Det ser cool ud
|
|
|
Christian Selnø
|
|
![]() |
|
C.Straaberg
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 6120 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 17:23 |
|
Rigtigt godt gået.
Et fint eksempel på, at man sagtens kan bygge de officielle modeller sammen og få noget nyt ud af det. Og, ligesom René, så synes jeg det er fedt, du har bygget i niveau, og ikke mindst lavet grusvej, der snor sig op til hotellet. Mange gode detaljer. Det bliver godt at se mere fra dig ![]() |
|
|
Carsten.
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 17:42 |
|
Rigtig godt! Mange gode detaljer!
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 17:47 |
|
Super flot byggeri med mange gode detaljer... Niiveauet er også super godt gået...
![]() ![]() Jeg glæder mig til at se meget mere byggeri fra dig...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard
Panel
Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 18:17 |
|
Det ser bare for godt ud Frederik, tilslutter mig lige koret og siger at det der med niveauer er for fedt bygget. Proppet med mange fede detaljer og masser af liv.
Glæder mig til at se meget mere fra dig.
|
|
![]() |
|
Anton.Wrisberg
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1671 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 18:34 |
|
Det er rigtig flot Frederik Kan specielt godt li dine liggestole, de er for fede!!!
Og også coll detalje med ham der er på vej ned i bølgerne |
|
![]() |
|
Martin.Bruun
Dæk
Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 5296 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Juli-2009 kl. 19:42 |
|
Jeg er helt enig... Jeg havde ikke lige tjekket, men da René skrev at du "kun" er 15, så sætter det et yderligere perspektiv på.
Enten har du virkelig bygget meget med LEGO gennem mange år eller også har du et rigtigt stort talent.
Det er slet ikke så nemt at bygge et stort layout, som "hænger sammen" og har så meget liv og så mange detaljer som du har fået med. Og så er det endda med niveau-forskel som yderligere gør "sammenhængen" imellem de forskellige dele til en udfordring.
Det er virkelig godt gået. |
|
|
Martin Bruun
"A man builds with his brain and not with his hands" - Brickelangelo |
|
![]() |
|
Christian.W.J
Bestyrelse
Næstformand Medlem siden: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 5061 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-Juli-2009 kl. 05:08 |
|
Det er jo super! Jeg er imponeret over niveau-forskellen som andre skriver, og den sammenhæng der er i det!
Virkelig flot! |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 123 4> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |