![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Falke Reden |
Besvar
|
| Forfatter | |
Rune.L.Petersen
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 10-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 1666 |
Indlæg funktioner
Tak(5)
Citér Svar
Emne: Falke RedenSendt: 31-Oktober-2025 kl. 13:47 |
|
For et par år siden havde vi en konnkurence om at bytte på temaeren https://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38346&title=konkurrence-tema-swap
og der deltog jeg med en lille borg, som har stået noget tid her hjemme og samle lidt støv. Den borg var baset på Black Falcon´s Fortess Dog har jeg længe gået med tanke om det kunne være sjov at bygge mere til den, og det har jeg nu valgt at gører. Ud over det for at holde i sammen tema prøve jeg også at lave et anden sæt i ny udgave nemlige. Guarded Inn! Guarded Prøve også at lave lidt sjov ud af bjeget med lidt huler og små easter egg til de opmærksomme med lidt sjove ting. Kan i gætte nogle af dem? Der er også lidt fotos med bagom byggeriget. |
|
|
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
|
|
![]() |
|
Thorbjørn.H.Eriksen
Tagsten
Medlem siden: 28-Februar-2016 Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 401 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2025 kl. 15:59 |
|
Det bedste undertema Lego har haft til Castle. Jeg elsker det.
|
|
|
Thorbjørn Haugaard Eriksen
|
|
![]() |
|
Niels.J.Smedegaard
Panel
Medlem siden: 21-April-2018 Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 1224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-November-2025 kl. 16:36 |
|
Det er virkelig nice!
De to forlæg fik jeg op under neglene på et loppemarked for nogle år siden. Med priser på over 100 kr. pr. sæt, syntes jeg, det var lidt pebret men ok, da det er flotte sæt, som jeg kan lide. Så så jeg bagefter hvad de stod til på Bricklink....Det var en lidt højere pris. |
|
|
Mvh
Niels Lego Abuser Group |
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |