Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - "Jorden er giftig"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Jorden er giftig"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 3 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Benjamin.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 2649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "Jorden er giftig"
    Sendt: 17-Marts-2022 kl. 20:49
Seneste skud på stammen. Billederne er skrald denne gang, men i må se den til klodsfest. 😅

Redigeret af Benjamin.Andersen - 21-Marts-2022 kl. 20:16
Benjamin Andersen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 20:53
Det  må da være en cliffhanger, når du ikke viser bagsiden så man skal gætte sig til den >;-) rigtig fin søjle og understøtningen af de to huse man næsten kan spotte detaljerne på - men det kommer sikkert med nærbillederne :-) Uden at tælle selv, hvor høj er den i klodser?

Lars Kristensen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Marts-2022 kl. 21:38
Der skal nok komme lidt flere billeder, men jeg uploader fra mobil, og min tålmodighed bliver virkelig sat på en prøve, så de kommer i morgen. Den er Ca 76 knopper høj. 

Redigeret af Benjamin.Andersen - 17-Marts-2022 kl. 21:38
Benjamin Andersen
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Point: 1224
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2022 kl. 16:35
Endnu engang en rigtigt flot dystopi fra din side.
Du er godt nok produktiv.
Jeg glæder mig til at se  flere billeder.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Marts-2022 kl. 16:40
76 knopper er en slat når en baseplate er 32 - er der afstivning im midten?
Lars Kristensen
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-Marts-2022 kl. 20:22
Jo tak jo tak. Hvad angår produktiviteten, ved jeg sgu ikke rigtig. Det har taget mig 6 uger at komme igennem bygget, og når jeg siger igennem er det virkelig sagen her. Jeg har slet ikke kunnet bygge mere end højst et par timer af gangen og med mange dages mellemrum. Virkelig et dårligt flow denne gang. Men hey, det kan ikke køre på skinner hver gang. 🙂

Den er bygget af 3 moduler med delvist technic inden i. Til at starte med balancerede den på 4 technic beams, meeen det blev for vildt 😂
Benjamin Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.074 sekunder.