Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - 10270 Bookshop XL MOD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

10270 Bookshop XL MOD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 650
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 10270 Bookshop XL MOD
    Sendt: 28-Februar-2022 kl. 18:36
Poul-Erik og jeg har en langsigtet ambition om at bygge vores egne - forstørrede - versioner af alle LEGOs modularbygninger. Det er tidligere blevet til to bygninger baseret på 10251 Brick Bank, og vi er nu blevet færdige med næste skud på stammen - en 76 cm høj modificering af 10270 Bookshop. Det er ikke blot bygningernes højde, som har gjort dette til et omfattende projekt, men også det faktum, at alle etager er fuldt indrettet og udstyret med lys fra Light My Bricks. Til en del af indretningen har vi taget udgangspunkt i 21328 Seinfeld og 10291 Queer Eye - The Fab 5 Loft, men der ud over er der lagt meget energi i at designe møbler, lamper og andet inventar til alle etagerne.

Det færdige resultat kan ses på YouTube videoen og billederne nedenfor. På Flickr er der yderligere et par billeder, som Forum softwaren af en eller anden grund nægtede at uploade - eller valgte at rotere 90°... Confused

Ulf Andersen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2171
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Februar-2022 kl. 19:48
Jeg antager det er huset til venstre, som virker meget harmonisk,, selvom jeg er usikker på om jeg synes stolperne omkring vinduerne skulle have samme højde hele vejen over. Pynten ved taget er rigtig fin. Nabo huse er også flot i proportionerne, bare en skam jeg ikke er vild med den turkise farve.
Lars Kristensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.049 sekunder.