![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Vulkan i kasse... |
Besvar
|
| Forfatter | |
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Vulkan i kasse...Sendt: 01-Juli-2007 kl. 10:44 |
|
Jeg havde bygget en kasse den anden dag, som jeg ikke rigtig vidste hvad jeg skulle bruge til... Så da Emil begyndte at snakke om vulkaner, kom inspirationen... værs'go en vulkan i en kasse...
|
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
F.Thomsen
Klods
Medlem siden: 04-August-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 168 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2007 kl. 16:49 |
|
Ligner mere en pejs synes jeg
|
|
![]() |
|
Ina.Nilsson
Liftarm
Medlem siden: 28-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2777 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2007 kl. 16:53 |
|
Det kan der være noget om... Pejsen/vulkanen blev også lavet med venstre hånd fordi jeg kedede mig... og så lige midt i en alvorlig omgang klods-omplantning... |
|
|
Ina Hjorth Nilsson
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |