![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lego byggevejledninger |
Besvar
|
| Forfatter | |
Michael Johansen
Gæst
|
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Lego byggevejledningerSendt: 28-Januar-2017 kl. 21:25 |
|
Hej alle,
Jeg har fået en hel del Lego hjem fra min far, Lego som min bror og jeg legede med som børn. Desværre, har vi som så mange andre børn, smidt alle vores byggevejledninger væk. Derfor leder jeg efter et sted hvor jeg kan finde alle de vejledninger som er lavet gennem tiden, er der nogen som kender sådan et sted? Det kunne være så super fedt og nostalgisk at få samlet alle de fede Lego bygninger osv. som vi legede med som børn. Jeg håber at hører fra jer. Mange klodsede hilser Michael Johansen mail: michael@kilroys.dk
|
|
![]() |
|
Jan.Kim.Jørgensen
Tagsten
Medlem siden: 29-April-2015 Sted: Roskilde Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 534 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Januar-2017 kl. 21:33 |
|
Mvh - Jan Kim
. HUSK Byggemøde på INSP i Roskilde den 11-03-2026 fra Kl. 16:00 |
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 28-Januar-2017 kl. 21:52 |
|
Du kan finde gamle byggevejledninger (altså til gamle sæt fra 80'erne og før) på Peeron: http://www.peeron.com/scans/
Og på Brickset kan du søge på sæt, og få links både til gamle og nye byggevejledninger. Det er også godt til at holde styr på hvilke sæt man har, og hvilke man ønsker sig.
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-Januar-2017 kl. 02:08 |
|
God tur ned af Memory Lane
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan oprette nye emner i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |